بازدید 5740

مرگ جوانی 35 ساله به علت برق‌گرفتگی

کد خبر: ۴۵۹۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۵ 20 December 2014
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مرگ جوانی 35 ساله به علت برق‌گرفتگی خبر داد.
 
به گزارش جام جم، سیدجلال ملکی در گفت وگو با ایسنا، در این باره گفت: در ساعت 9:23 امروز، یک مورد حادثه برق گرفتگی و گرفتار شدن در ارتفاع به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش نشانان را به محل حادثه اعزام کرد.

وی با بیان اینکه محل حادثه در شهرری جاده معدن واقع شده بود، گفت: پس از حضور آتش نشانان در محل، مشاهده شد که جوانی 35 ساله به دلیل نامشخص به بالای یک تیر برق 20 وات رفته و دچار برق گرفتگی شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه این جوان پس از برق گرفتگی بالای تیر برق گرفتار شده بود، اظهار کرد: آتش نشانان با کمک بالابر و نیز پس از هماهنگی با عوامل اداره برق، جریان برق فشار قوی را قطع کرده و این مرد 35 ساله را به پایین منتقل کردند.

ملکی با اشاره به تحویل این مرد به عوامل اورژانس اظهار کرد: تکنیسین های اورژانس پس از علائم حیاتی، مرگ این فرد را به دلیل آسیب دیدگی ناشی از عبور جریان برق از بدنش تایید و اعلام کردند.

به گفته وی، آتش نشانان پس از ایمن سازی محل و تحویل آن به عوامل انتظامی در ساعت 10:13 به عملیات خود خاتمه دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران درباره اینکه چرا این جوان به بالای تیر برق رفته بود؟ خاطرنشان کرد: در این خصوص عوامل انتظامی مشغول تحقیق هستند و مشخص نیست این جوان به چه دلیل به بالای دکل فشار قوی برق رفته بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار