بازدید 3877

سکوت کره شمالی درباره حمله سایبری

باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا تهدید کرده است اقدام کره شمالی را در زمینه حمله سایبری به رایانه های شرکت سونی پیکچرز در زمان مناسب تلافی خواهد کرد.
کد خبر: ۴۵۹۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۷ 20 December 2014
برخی ناظران در کره جنوبی معتقدند آمریکا بدون همکاری چین بیش از این نمی تواند کره شمالی را تحت فشار قرار دهد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، این در حالی است که باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا تهدید کرده است اقدام کره شمالی را در زمینه حمله سایبری به رایانه های شرکت سونی پیکچرز در زمان مناسب تلافی خواهد کرد.

به گزارش شبکه تلویزیونی بی بی سی، کره شمالی تاکنون هیچ واکنشی به اظهارات باراک اوباما نشان نداده است.

خبرنگار این شبکه در سئول پایتخت کره جنوبی گفت پایگاههای اینترنتی دولت کره شمالی هیچ واکنشی به اظهارات اوباما نشان نداده اند و سکوت مطلق در این خصوص برقرار بوده است. از طرف دیگر، در کره جنوبی گمانه زنی های بسیاری درباره واکنش تلافی جویانه احتمالی آمریکا در برابر کره شمالی مطرح شده است. نباید فراموش کرد که تلقی این بخش از جهان، یعنی کره جنوبی و ژاپن، از تلقی هالیوود و آمریکا درباره کره شمالی بسیار متفاوت است. مثلا ژاپن با کره شمالی بر سر شهروندان ربوده شده ژاپنی سرگرم مذاکره است. کره جنوبی نیز به طور مکرر با کره شمالی درگیر می شود.

مسئله اصلی کره جنوبی با کره شمالی تولید سلاح های هسته ای در کره شمالی است. بنابراین، نگرانی ها و پرسش های زیادی در کره جنوبی درباره نوع اقدامات تلافی جویانه آمریکا در برابر کره شمالی مطرح است. برخی می گویند حلقه دار از قبل هم به اندازه کافی محکم بوده است و بدون همکاری چین چگونه می توان آن را محکم تر کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر