بازدید 4765
۷

مهران، مرز انتخابی مردم ایران

مدیران ارشد استانی از مدت‌ها قبل در تدارک این اتفاق بزرگ بودند و با هماهنگی کامل و پیش‌بینی‌های لازم، تمام سعی خود را به کار گرفتند که بهترین و بیشترین خدمات را به زائرین حسینی ارائه دهند
کد خبر: ۴۵۹۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۳ 20 December 2014
عبدالحمید کرمی در ایسنا نوشت:

مردم بزرگ و نجیب استان ایلام که در گذشته تاریخ، دارای سوابق درخشان و افتخارات فراوان بوده همیشه با خصلت‌های بزرگی چون مهربانی، مدارا و مهمان‌نوازی و... شهره خاص و عام بوده‌اند که نمونه‌ی بارز آن، گذشت و فداکاری آنان در دوران هشت‌ساله دفاع مقدس است که این مردم با ایثار و ازخودگذشتگی، انقلاب و نظام اسلامی را یاری کردند و برگ زرینی را از خود برجای گذاشتند که امروز با سربلندی از آن یاد می‌کنیم و به آن می‌بالیم.

اما این بار، این مردم در کنار مسئولان دلسوز خویش که در چند سال گذشته استان ایلام، توفیق میزبانی از زوّار عتبات عالیات را یافته با تمام وجود هر آنچه داشته در طبق اخلاص نهاده که از عهده این میزبانی برآیند.

بحمدالله خصوصاً در اربعین امسال که موج عشق حسینی تبدیل به اقیانوسی متلاطم شده بود و با حضور میلیونی مردم مسلمان جهان اوج عظمت و بزرگی نهضت حسینی را به نمایش گذاشت و در این برهه حساس دشمنان دین و انسانیت را در لاک بدنامی فرو برد و بزرگ‌ترین جمعیت تاریخ بشریت را رقم زد که به فرموده امام راحل(ره) «این خون سیدالشهدا است که خون ملت‌های اسلامی را به جوش می‌آورد» بار دیگر تجلی یافت و نشان داد که خون امام حسین(ع) و یارانش هم‌چنان جوشان و بالنده و حماسه‌آفرین است و مرز مهران به‌عنوان اصلی‌ترین و مناسب‌ترین مرز انتخابی مردم ایران انتخاب شد.

مردمان این دیار عاشقانه و مخلصانه بار دیگر بزرگی و سربلندی خویش را به نمایش گذاشته و در کنار مسئولان اجرایی استان شبانه‌روز تلاش کردند که ثابت کنند که می‌توانند جمعیتی با این حجم گسترده را مدیریت کنند که این خود می‌تواند مدعی خوبی باشد برای آن‌که که این مردم مستحق آن‌اند که هر خدمتی که به آنان شود شایسته آن‌ هستند.

مردم ما به‌خوبی شاهدند که مدیران ارشد استانی از مدت‌ها قبل در تدارک این اتفاق بزرگ بودند و با هماهنگی کامل و پیش‌بینی‌های لازم، تمام سعی خود را به کار گرفتند که بهترین و بیشترین خدمات را به زائرین حسینی ارائه دهند هرچند که چنین سیل جمعیتی قابل پیش‌بینی نبود، اما به لطف الهی و عشق حسینی و کمک همه‌جانبه مردم این اتفاق بزرگ تحقق یافت و همه به‌خوبی می‌دانند که مردم رضایت خاطر خود را از ارائه خدمات مطلوب و دلسوزانه مردم و مسؤولین بارها بیان و نشان داده‌اند که جا دارد دست‌مریزاد و خسته نباشید خدمت این عزیزان تقدیم داشت.

حال انتظار می‌رود مسئولان محترم استانی فرصت را غنیمت شمرده و تمام مساعی خویش را به کار گیرند تا هر چه زودتر در جهت زیرساخت‌ها و خصوصاً راه‌های ارتباطی استان اقدامات آنی و فوری انجام پذیرد، چراکه مسئولین محترم کشوری هم به این واقعیت پی‌برده‌اند که به تبعیت از مردم کشورمان، مرز اصلی و راه ارتباطی ایران با کشور عراق را مرز مهران دانسته و مطمئناً در سال‌های آینده بر تعداد جمعیت مشتاق عتبات عالیات افزوده خواهد شد که تا وقت از دست نرفته از همین‌الان به فکر آن باشند تا توفیق بیش‌ازپیش رفیق گشته، شاهد سربلندی و سرافرازی هر چه بیشتر استان‌مان باشیم. 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۷
متاسفانه ازنظرامکانات بایدبگویم که زیرصفربودجای بسیارتاسف داردبرای مسئولینی که فقط حرف میزننداماعمل نمیکنند
خدمت به زوار اباعبدالله افتخار بزرگی برای مردم این دیار بوده ،هست و خواهد بود.مردم و مسئولین با تمام داشته هاشون همت کردن و البته کاستی هایی هم وجود داشت که ناشی از نبود زیر ساخت های لازم بود. امیدوارم این زیر ساخت ها که مهمترین آنها راه ارتباطی مناسب است تا اربعین های بعد به دست فراموشی سپرده نشود.
مردم ايلام در خدمت به زوار آقا اباعبدالله سنگ تمام گذاشتند.من خودم چند روز پيش از مهران اومدم.مسولان بايد به فكر تحول در زير ساختهاي استان از قبيل توسعه راهها،فرودگاه،حمل و نقل ريلي ،بهداشت و .. باشند
مردم ایلام خدمت به زائر اباعبدالله را وظیفه خود می داند و به نوکری خاندان رسول الله می بالد و در برابر موج تخریب رسانه های دروغ پرداز که با پخش تصاویری از چند کیلومتری خاک عراق و ربط آن به مهران و ایلام سعی در القاء و تشویش اذهان عمومی و با نیت سو ذاتی خود داشت، در راه نوکری زائرین، همچون 8 سال دفاع مقدس، خالصانه و با تمام توان و با تمام محدودیت های موجود لحظه ای خم به ابرو نخواهد آورد و درب خانه های ساده و پرمهر خود را برای پذیرای از مهمان به رسم دیرین باز نگه داشته تا این کلبه های درویشی شان با قدوم مبارک زائران و عاشقان خاندن رسول الله متبرک شود.
مرز مهران علاوه بر نزدیکترین نقطه دسترسی در کشور به عتبات عالیات، امن ترین و بهترین مرز ایران با کشور عراق است. و این را با پذیرای از 60 تا 70 درصد از زوار به خوبی نشان داد و این نشان افتخار دیگری است بر مجموعه عظیم افتخارات مردم این دیار
مردم ایلام مهمان نواز بودند
ولی بخشی از ماجرا ربطی به موضوع ندارد
کرایه های دولا سه لا پهنا از خلق در مانده را چه کسانی می گرفتند؟

نه دولتی در کار بود نه نظمی نه قانونی
همه غافلگیر شده بودند
و یکسری سود جو مردمو را می چاپیدند

حرفهامو بررسی کنید
فکر هم نکنید دارم پیاز داغشو زیاد می کنم
خودم اونجا مچل این افراد شدم
خوب جاده،اتوبان،اورزا نس ،هتل،ايستكاه پليس،استراحت كاه،رستورانهاى متعدد،تعميرگاه،پمپ بنزين هاى زياد،وپليس راهور،احداث وسرىع اماده كنيد تا سال بعد گرفتار چه كنم نشويد،البته به بخش خصوصى ان شهر وشهرهاى ايلام بدهيد تا هم سود دهى داشته باشه ،وهم انگيزه اباد كردن داشته باشند،نوبت عمران ان مناطق است ،
باید بوسید دستان مادری را که تعداد 20 عدد تخم مرغ آب پز برای پذیرایی از زائرین تقدیم کرد و گفت این تمام توان مالیم بود.
خود شاهد ایثار ، مهربانی ، لطف ، سخاوتمندی و میهمانداری مردم عزیز استان ایلام بودم.
دست مریزاد ای مردم سرافراز و دوست داشتنی
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس