بازدید 15977

آعاز پرداخت وام ۵۰میلیونی بازسازی بافت فرسوده

مدیر عامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران گفت: بانک مرکزی بخشنامه پرداخت وام های نوسازی و ودیعه مسکن بافت های فرسوده را ابلاغ کرد.
کد خبر: ۴۵۹۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۵ 20 December 2014
مدیر عامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران گفت: بانک مرکزی بخشنامه پرداخت وام های نوسازی و ودیعه مسکن بافت های فرسوده را ابلاغ کرد.

به گزارش تسنیم، محمد سعید ایزدی گفت: بر اساس این بخشنامه 22 بانک موظف شدند این تسهیلات را پرداخت کنند.

وی گفت: بر اساس بخشنامه بانک مرکزی وام بازسازی بافت های فرسوده در کلانشهرها 50 میلیون تومان و ودیعه مسکن نیز 20 میلیون تومان است.

ایزدی گفت: مبلغ وام نوسازی در شهرهای بالای 200 هزار نفر جمعیت نیز 40میلیون تومان و وام ودیعه در این شهرها 15 میلیون تومان است.

مدیر عامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران افزود: وام نوسازی در دیگر شهرها 30 میلیون تومان و وام ودیعه هم 10 میلیون تومان تعیین شده است.

وی گفت: نرخ بهره این وام ها با 9 درصد تضمین دولت حدود 12 تا 13 درصد است که مدت زمان بازپرداخت آن نیز 12 ساله است.

به گفته مدیر عامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران برای سالهای 93 و 94 بیش از 300 هزار مورد وام احیاء و ونوسازی بافت های فرسوده پرداخت می شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵۸
انتشار یافته: ۱۱
ماهانه چقدر بازپرداختش است؟ آیا با ماهی800 هزار تومان بازنشستگی پدر مرحوممان قابلیت باز پرداختش از حقوقش وجود دارد؟ به نظر شما سود9% یه کم ، کم نیست؟؟!!!
از شهر ارومیه هستم شرکت عمران و مسکن که متولی پرداخت وام می باشد در تماس تلفنی امروز 1393/9/29 اعلام نمود هنوز وام نیامده مردم از اخبار و بخشنامه های بدون ضمانت اجرا خسته شدند
fاین طریقه کمک کردن به مردم نیست درامد زایی بانکهاست
سی میلیون به هر پلاک در بافت فرسوده یا به هر واحد نوساز در بافت فرسوده؟
سلام:لطفا به افراد ذیربط اطلاع داده شود حوزه بافت فرسوده را گسترش دهند در کوچه محل سکونت ما ملک روبرو بافت فرسوده اما ما نه.
به كجا بايد مراجعه كرد؟
جالبه
من الان زنگ زدم بانک مسکن شهرمون (اردکان) با رئیس بانک حرف زدم
گفت تا حالا چیزی به من که رئیس بانکم نگفتن و از وام خبری نیست
تازه گفت همون وامای سابق هم که 26 درصد بوده رو هم فعلا متوقف کردن
این بافت های فرسوده تا کی میخواد پول بخوره چرا وام دادنش تموم نمیشه مثل اینکه این بهونه یی است برای پول در اوردن بعضی ها بالاخرا 9سالی است این طرح شروع شده ولی هنوز بافت های فرسوده با پرداخت وام های ...هنوز فرسوده موندند..یا وام پرداخت نمیشه وبه اسم بافت های فرسوده جای دیگه خرج میشه یا..
بافت فرسوده كجاست ؟ چرا نمياييد يه وام درست و حسابي به كساني كه خانه با ساخت بالاي بيست سال دارند بدهيد تا مجبور به مشاركت و اين جور كارها نشوند خودشان خانه را بازسازي كنند و قسط بدهند حالا ممكنه اين خانه تو بافت فرسوده نباشه مثلا" بالاي شهر باشه چه فرقي ميكنه ؟ ترا به خدا چاپ كنيد
نرخ بهره وام 20 میلیون تومانی که قبلا" پرداخت می کردن از 14 درصد به 22 درصد افزایش یافت ( افزایشی در حدود 57%) و با همین نرخ هم اقساط بندی می شد و هر کسی رو هم که آپارتمان با این وام ها پیش خرید کرده بیچاره کرده مثل خود بنده با پرداخت قسط ماهانه حدود 410000 تومان در ماه با 10 سال مدت پازپرداخت . الان چطور شده که وام 50 میلیون تومانی رو با نرخ 13 درصد محاسبه میکنن . البته من امیدوارم اینطوریکه نوشتن باشه تا شاید یه دردی از دردهای این مردم رو دوا کنه. با تشکر از بانکداری اسلامی بدون ربا ، با نرخ 22 درصد .!؟
من خودم صبح ساعت 8 بانک مسکن بودم خبری نیست لطفا" به مردم امید ندهید تا این نامه و ابلاغیه برسد کمش سه ماه طول می کشه لطفا اول ابلاغیه بفرستید بعد در رسانه ها انتشار دهید. تا وقت مردم عزیز و کارمندان گرامی گرفته نشود .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار