بازدید 7495
افضلی‌فرد خبر داد:

پرداخت معوقات فرهنگیان تا پایان سال

یک نماینده مجلس از پرداخت معوقات فرهنگیان تا پایان سال‌جاری خبر داد.
کد خبر: ۴۵۹۶۰۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۵ 19 December 2014
یک نماینده مجلس از پرداخت معوقات فرهنگیان تا پایان سال‌جاری خبر داد.

به گزارش ایسنا، مصطفی افضلی‌فرد، نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی در جلسه نقد و بررسی عملکرد نمایندگان اردبیل در مجلس شورای اسلامی از تلاش برای ایجاد منطقه آزاد گردشگری سبلان خبر داد و تصریح کرد: هدف ما از ایجاد منطقه آزاد گردشگری سبلان، اختصاص شهرهای اردبیل، مشکین شهر، سرعین و نیر به این منطقه آزاد است.

این عضو کمسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسات متعدد در خصوص پرونده کرسنت در کمیسیون اصل نود و با شخص وزیر، خاطرنشان کرد: نباید منافع و مصالح ملی کشور را قربانی یک نفر آقازاده کنیم و اگر بنا باشد هجده میلیارد دلار محکوم شویم، در چنین شرایط تحریم، این خسارت سنگینی برای ایران است.

نماینده اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی از توقیف دو فیلم به‌خاطر از بین بردن ارزش های اسلامی خبر داد و افزود: خوراک فکری که به مردم داده می‌شود، باید مطابق مسائل انقلاب و اسلام باشد.

افضلی‌فرد سوال از وزیران را حق قانونی نمایندگان مجلس شورای اسلامی دانست و تصریح کرد: در خصوص هوشمندسازی و سیستم گرمایشی مدارس به مدارس روستایی که گزارش مشکلات داده‌اند رسیدگی کرده‌ایم و اگر بخشی گزارشی نداده، در اسرع وقت گزارش خود را ارائه دهد تا به مشکلات مربوطه رسیدگی کنیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل