بازدید 4231
وزیر سابق ارشاد:

برخی مسئولان در فسادهای اقتصادی دخیل هستند

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد ایران گفت: ادعای مسئولان و ظاهر سازی آنان مانعی در مبارزه با مفاسد اقتصادی است و برخی از افراد که دولت نقش دارند در فساد اقتصادی دخیل اند که برای مردم ایجاد سوال کرده است.
کد خبر: ۴۵۹۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۱ 19 December 2014
وزیر سابق فرهنگ و ارشاد ایران گفت: ادعای مسئولان و ظاهر سازی آنان مانعی در مبارزه با مفاسد اقتصادی است و برخی از افراد که دولت نقش دارند در فساد اقتصادی دخیل اند که برای
مردم ایجاد سوال کرده است.

سید محمد حسینی در پاسخ به سوال خبرنگار صبح توس در رابطه با مسائل مرتبط با فساد اقتصادی گفت :دولتمردان باید عزم و اراده ی خود را جهت ریشه کن کردن فساد اقتصادی  به کار گیرند.

وی اظهار کرد: کسانی می توانند با مفاسد مبارزه کنند که خود نیز منزه باشند و افرادی که از بیت المال استفاده ی شخصی کرده باشند فاقد شرایط برای  مبارزه با فساد اقتصادی اند.
وزیر سابق فرهنگ و ارشاد  تصریح کرد: برخی مسئولان دولت در فساد های اقتصادی دخیل هستند و  این امر برای مردم سوال ایجاد کرده است که چگونه چنین افرادی مسئولت های مهم کشوری را عهده دارند.

وی با اشاره به ضرورت پرداختن واقعی به مسئله مبارزه با فساد اقتصادی تصریح کرد: متولیان امر الزاما می بایست از هر گونه شعار زدگی پرهیز کنند و با نگاهی واقعی و بدون ملاحظه کاری های سیاسی و جناحی در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب گام موثر بردارند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل