بازدید 3653

صالح: هدف‌مان پایان دادن به حسرت 40 ساله است

کد خبر: ۴۵۹۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۵ 19 December 2014
مربی پیشین تیم استقلال اعلام کرد هدف‌ کادرفنی جدید تیم امید اجرای مناسب برنامه‌های آماده‌سازی است تا با تلاش کادرفنی و بازیکنان و همکاری باشگاه‌ها، این تیم به حسرت 40 ساله صعود به المپیک پایان بخشد.

مجید صالح مربی در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد حضورش در تیم امید به عنوان دستیار محمد خاکپور، ضمن بیان مطلب فوق گفت: گروه خوبی در تیم امید جمع شده‌اند، هرچند خودم جزو گزینه‌های سرمربیگری بودم اما شرایط و فضای خوب و برنامه‌های مناسب محمد خاکپور باعث شد درکنار ایشان قرار بگیرم. هدف‌مان این است که با اجرای مناسب این برنامه‌ها، بتوانیم حسرت 40 ساله صعود به المپیک را پایان دهیم.

وی در مورد تفکیک وظایف کادرفنی در تیم امید افزود: طی صحبت‌های خوبی که با محمد خاکپور داشتیم، طراحی و تمرین با نظارت ایشان برعهده من است و البته احتمالا با نظر سرمربی تیم کادر تقویت هم می‌شود. در قدم اول فکر می‌کنم باید نگاه‌ها عوض شده و نتایج گذشته فراموش شود تا انشالله با پشتیبانی حبیب کاشانی و بازیکنان مستعدی که در کشورمان داریم، بتوانیم به المپیک صعود کنیم.

مربی پیشین تیم‌های ملوان و استقلال در مورد استعفای حبیب کاشانی خاطرنشان کرد: آقایان کفاشیان و آیت‌اللهی به ما گفتند استعفای حبیب کاشانی را نپذیرفته‌اند و برنامه ما هم با همان محاسبات انجام می‌پذیرد.

وی در ادامه تاکید کرد: مربی تیم فوتبال امید در مورد  عدم همکاری همیشگی باشگاه‌ها با تیم امید یادآور شد: 2-3 مرحله اردو در همین تعطیلات پیش‌بینی کرده‌ایم تا در ادامه با مشکلات کمتری مواجه شویم. همچنین بعد از شروع لیگ و پیش از شروع مسابقات مقدماتی، به همکاری باشگاه‌ها نیاز داریم.

صالح اضافه کرد: البته می‌دانیم برخی تیم‌ها در کورس قهرمانی هستند و برخی هم گرفتار مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اما امیدواریم با هماهنگی بیشتر بتوانیم تیم امید را به بهترین شرایط برسانیم.

وی در ادامه افزود: من هرکجا که بوده‌ام، سعی کردم اثرگزار باشم. در ذوب‌آهن به فینال آسیا رسیدیم و دو قهرمانی لیگ و حذفی را به دست آوردیم. در سایپا که سرمربی بودم، بازیکنانی مانند سجاد شهباززاده، شیری، غریبی، مهدی خانی و شاه علی دوست را معرفی کردم و در استقلال هم قهرمان لیگ شدیم و به جمع چهار تیم برتر آسیا صعود کردیم.

مربی تیم فوتبال امید همچنین گفت: در این روزها هم سعی می‌کنم در تیم امید اثر گزار باشم اما بعد از این تجربه که امیدوارم منجر به صعود به المپیک شود، دیگر کمک مربی نخواهم شد زیرا دوست دارم پس از این دوران، در تیم‌های باشگاهی سرمربی باشم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی