بازدید 3490
با انتخاب خاکپور هم موافقم و هم مخالف

شرفی:خدا را شکر خاکپور آمد تا افاضلی مربی امید نشود

کد خبر: ۴۵۹۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۵ 19 December 2014
مربی پیشین تیم فوتبال امید کشورمان گفت: جای شکرش باقی است که حداقل خاکپور سرمربی تیم امید شد و مربیانی مثل هومن افاضلی انتخاب نشدند.

اصغر شرفی در گفت‌وگو با تسنیم در مورد طولانی شدن بحث انتخاب سرمربی تیم امید گفت: از روزی که تصمیم گرفته شد، غیرفوتبالی‌ها وارد فوتبال شوند، فوتبال ما به این روز افتاد. شاید آدم‌های غیرفوتبالی آدم‌های خوبی باشند اما قطعاً متخصص نیستند و این موضوع کوچکی نیست که بتوان از کنار آن به سادگی گذشت.

وی در ادامه افزود: الان نگاهی به باشگاه پرسپولیس بیندازید. مسئولان این باشگاه تازه یادشان افتاده که حسین کلانی و جعفر کاشانی را بیاورند و از آنها استفاده کنند. این اتفاق باید 30 سال پیش رخ می‌داد نه الان که مجبور شوند به چنین افرادی رو بیاورد. وقتی چنین افرادی در فوتبال هستند، چرا باید دنبال آدم‌هایی برویم که تخصص ندارند و فوتبال‌مان به این روز بیفتد؟!
بازیکن پیشین تیم ملی در ادامه در خصوص انتخاب محمد خاکپور به عنوان سرمربی تیم امید گفت: هرچند ممکن است افق خوبی باز شود ولی قرار نیست خاکپور معجزه کند. حتی بزرگ‌تر از او هم نمی‌تواند چنین کاری انجام دهد. با این وضعیت فوتبال نمی‌توان انتظار داشت که همه چیز با انتخاب خاکپور عوض شود ولی گاهی اوقات فاکتور شانس هم وجود دارد که شاید تکیه کردن به آن می‌تواند فقط به‌صورت مقطعی باشد.

شرفی تأکید کرد: حتی اگر تیم امید موفق شد نمی‌توان گفت که راه را درست رفته‌ایم. در فوتبال همیشه تیم‌هایی نتیجه می‌گیرند که یک کار دراز مدت انجام دهند و وقتی همه چیز طبق اصول پیش برود، نتیجه هم در کنارش به وجود می‌آید. انتخاب خاکپور می‌تواند فاکتورهای مثبت خودش را داشته باشد ولی باید برخی چیزها را هم در نظر گرفت.

وی تأکید کرد: خاکپور پیشینه‌ای در مربیگری ندارد اما باید افراد باتجربه و کاربلدی را در کنار او قرار داد تا کارها به‌خوبی پیش برود. ما پیشکسوت زیاد داریم، ولی مهم این است از افرادی در کنار خاکپور استفاده کنند که واقعا کاربلد باشند.

مربی پیشین تیم ملی همچنین خاطرنشان کرد: من هم با انتخاب خاکپور موافق هستم و هم مخالف. به هر حال سابقه و کارنامه یک مربی می‌تواند یک موضوع مهم باشد ولی جای شکرش باقی است که حداقل خاکپور سرمربی تیم امید شد و مربیانی مثل هومن افاضلی انتخاب نشدند. در این فوتبالی که علی کفاشیان رئیس است و افرادی مثل آیت‌اللهی تصمیم می‌گیرند، باز هم جای شکرش باقی است که خاکپور انتخاب شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها