بازدید 2666

اقتصاد مقاومتی با افزایش مالیات ممکن می‌شود

کد خبر: ۴۵۹۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۶ 19 December 2014
رئیس کمیسیون انرژی مجلس با تاکید بر ضرورت دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی گفت: باید مودیان جدید مالیاتی را شناسایی تا با افزایش درآمدهای مالیاتی کشور زمینه‌ای فراهم کرد که از درآمدهای نفتی برای سرمایه‌گذاری در صنایع مادر استفاده شود، انجام این مهم در جهت نیل به اهداف اقتصاد مقاومتی است.

علی مروی در گفت ‌و گو با خانه ملت،‌ درباره راهکارهای دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی گفت: یکی از شاخص‌های نیل به اهداف اقتصاد مقاومتی کاهش وابستگی به نفت در بودجه است که براساس گزارش‌های رئیس جمهور و نوبخت سخنگوی دولت این مهم در حال انجام است.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید وابستگی بودجه به درآمدهای نفتی کاهش یابد که لازمه انجام این مهم توجه به تولید و افزایش پایه‌های مالیاتی در کشور است.

این نماینده مردم در مجلس نهم افزود: باید مودیان جدید مالیاتی را در کشور شناسایی کرد تا با افزایش درآمدهای مالیاتی زمینه‌ای فراهم شود که از درآمدهای نفتی برای سرمایه‌گذاری در صنایع مادر استفاده شود.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس یاد آور شد: از سال‌های گذشته روند و زمینه دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی با اختصاص چهارده و نیم درصد از درآمدهای نفتی به وزارت نفت، اختصاص 2 درصد از درآمد نفتی به مناطق محروم و نفت خیز و همچنین واریز 29 درصد از درآمدهای نفتی به صندوق توسعه ملی به نوع شروع شده و نباید فراموش کرد اقدامات مذکور خود در جهت کاهش وابستگی بودجه به درآمدهای نفتی است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار