بازدید 23634

پنج سرنشین پراید زنده زنده در آتش سوختند

این حادثه دلخراش در ساعت چهار بامداد دراین محور رخ داده که به دلیل نامعلومی پراید پس از واژگونی دچار آتش سوزی شده و تمام پنج سرنشین این خودروی سواری در آتش سوختند.
کد خبر: ۴۵۹۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۲ 19 December 2014
بر اثر آتش سوزی پس از واژگونی یک دستگاه پراید در بامداد امروز در محور بجنورد ـ شیروان در استان خراسان شمالی هرپنج نفرسرنشین این وسیله نقلیه در آتش سوختند.

به گزارش ایرنا، مرکز مدیریت راههای استان خراسان شمالی اعلام کرد: براثر واژگونی یک دستگاه پراید در محور بجنورد- شیروان در منطقه سیساب شهرستان بجنورد پنج نفر از جمله راننده این وسیله نقلیه کشته شدند.

براساس این گزارش این حادثه دلخراش در ساعت چهار بامداد دراین محور رخ داده که به دلیل نامعلومی پراید پس از واژگونی دچار آتش سوزی شده و تمام پنج سرنشین این خودروی سواری در آتش سوختند.

براساس گزارش مرکز مدیریت راههای استان خراسان شمالی کارشناسان پلیس راه این استان سرگرم بررسی علت واژگونی و آتش گرفتن خودروی پراید هستند.

در تماس خبرنگار ایرنا با پلیس راه استان خراسان شمالی ضمن تایید این خبر اعلام شده که علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

طبق گزارش اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان خراسان شمالی در 36 درصد از سوانح رانندگی محورهای این استان در هشت ماهه امسال رانندگان خودروی پراید مقصر بوده و در 50 درصد از این حوادث نیز به نوعی یک طرف سانحه خودروی پراید دخیل بود.

در هشت ماهه سالجاری افزون بر 176 نفر در محورهای استان خراسان شمالی براثر سوانح رانندگی جان خود را از دست دادند که بیش از 60 درصد از کشته شدگان این حوادث را سرنشینان ورانندگان خودروهای شخصی تشکیل دادند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر