بازدید 3186

هنوز اقدام عملی برای نجات دریاچه ارومیه نشده

متاسفانه آمار و ارقام مربوط به احیای دریاچه ارومیه همچنان روی کاغذ بوده و تاکنون هیچ اقدام عملی از سوی دولت برای احیای دریاچه ارومیه و نجات آن از بحران انجام نگرفته است.
کد خبر: ۴۵۹۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۰ 19 December 2014
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: کمیته پایش، برای پیگیری اقدامات دولت در زمینه احیای دریاچه ارومیه تشکیل می‌شود.

جواد جهانگیرزاده در گفت‌وگو با تسنیم در ارومیه، اظهار داشت: متاسفانه آمار و ارقام مربوط به احیای دریاچه ارومیه همچنان روی کاغذ بوده و تاکنون هیچ اقدام عملی از سوی دولت برای احیای دریاچه ارومیه و نجات آن از بحران انجام نگرفته است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با وجودی که دولت تدبیر و امید به احیای دریاچه ارومیه تعهد داده و در این باره زحمات فراوانی کشیده و نیز همچنان برای نجات آن اهتمام دارد اما از جهت عملیاتی شدن این زحمات، اقدام چندانی صورت نگرفته است.

جهانگیرزاده بیان کرد: ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر عملکرد دولت و ستاد احیای دریاچه ارومیه نظارت دقیق داشته و در این باره پیشنهاد دادیم که کمیته پایش برای پیگیری اقدامات دولت در زمینه احیای دریاچه ارومیه تشکیل شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: با تشکیل این کمیته هر فصل گزارش عملکرد این کمیته به نمایندگان مجلس شورای اسلامی داده شده و آنها به صورت شفاف و مستقیم در جریان اقدامات ستاد احیای دریاچه ارومیه قرار می‌گیرند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی