بازدید 10545
۲

12 تن پوشاک تاناکورا در مهاباد امحاء شد

بیش از 12 تن انواع پوشاک موسوم به تاناکورا (البسه مستعمل و دسته دوم) روز پنجشنبه در شهرستان مهاباد در جنوب آذربایجان غربی با حضور جمعی از مسوولان امحاء شد.
کد خبر: ۴۵۹۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۹ 19 December 2014
بیش از 12 تن انواع پوشاک موسوم به تاناکورا (البسه مستعمل و دسته دوم) روز پنجشنبه در شهرستان مهاباد در جنوب آذربایجان غربی با حضور جمعی از مسوولان امحاء شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این میزان البسه که از قاچاقچیان و عوامل توزیع در این شهرستان کشف و ضبط شده بود به دلیل غیربهداشتی بودن و امکان به خطر انداختن سلامتی مردم امحا شد.

مدیرکل سازمان اموال تملیکی آذربایجان غربی در هنگام امحای این البسه گفت: برای نخسیتن بار است که البسه دست دوم و غیربهداشتی در استان امحاء می شود.

رضا عبد امامی ارزش این مقدار البسه مستعمل امحاء شده را در مجموع بیش از هفت میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام کرد.

وی اضافه کرد: بیش از 30 تن لوازم آرایشی، بهداشتی و مواد خوراکی نیز به ارزش سه میلیارد و 500 میلیون ریال بطور همزمان در شهرستان ارومیه امحاء شد.

مدیرکل سازمان اموال تملیکی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه بخشی از اموال تملیکی در استان نیز به فروش رسیده، یادآوری کرد: در 9 ماهه نخست امسال 90 میلیارد ریال درآمد از محل فروش اموال توقیفی گمرک آذربایجان غربی حاصل و به خزانه داری کل کشور واریز شده است.

شهرستان مهاباد با بیش از 215 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۲
من تو آمریکا زندگی میکنم الان. اینجا خرید لباسها و اجناس دست دوم به صورت آنلاین یا از فروشگاه ها خیلی رایجه. فقط لباسها رو بخارشور میکنند

تو ایران ما متاسفانه فرهنگ اسراف شدیدی حاکم شده، نظیرش هم همین، لباسها رو خشکشویی میکردید اثری از باکتری و ویروس توش باقی نمی موند. آتیش زدین؟
آدم هست که لباس مستعمل هم نمیتونه بخره بعد از ترس بیماری سوزوندنشون؟
واقعا که...
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار