بازدید 3909

حق امضا در پرسپولیس به نایب رئیس هیئت‌ مدیره سپرده شد

کد خبر: ۴۵۹۴۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۳ 18 December 2014
مدیرعامل صندوق حمایت از پیشکسوتان در غیاب سیاسی در باشگاه پرسپولیس حق امضا خواهد داشت.

به گزارش تسنیم، حق امضا در باشگاه پرسپولیس در غیاب مدیرعامل به نایب رئیس هیئت‌مدیره سپرده شد.

طبق قانون تجارت در غیاب مدیرعامل یک شرکت حق امضا به رئیس هیئت‌مدیره سپرده می‌شود اما از آنجا که جعفر کاشانی به دلیل کهولت سن توان کارهای اجرایی را در باشگاه پرسپولیس ندارد این اختیار را با هماهنگی وزارت ورزش به نایب رئیس هیئت‌ مدیره تفویض کرد.

با توجه به این موضوع محمدعلی طاهری که سمت مدیرعامل صندوق حمایت از پیشکسوتان را به‌عهده دارد، در اولین اقدام روز چهارشنبه(دیروز) مسئولان باشگاه پرسپولیس به اضافه حمید درخشان و حسین عبدی را به دفتر خود فراخواند تا جلسه‌ای را با آنها داشته باشد.

در حقیقت در غیاب حمیدرضا سیاسی هم اکنون طاهری در باشگاه پرسپولیس حق امضا دارد و قرار است از شنبه او به همراه دیگر مسئولان باشگاه پرسپولیس برای جذب بازیکنان مدنظر کادر فنی و دیگر خواسته‌های آنها اقدام کنند.

جعفر کاشانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در این مورد اظهار داشت: بنده رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس نیستم بلکه عضو کوچکی از خانواده بزرگ این باشگاه هستم و دوستان به احترام موی سفیدم چنین پستی را برایم در نظر گرفته‌اند. در واقع آقایان طاهری و منتقمی کارهای اجرایی را با تدابیر درست در باشگاه پیش خواهند برد و ما هم کمک فکری به آنها می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا طاهری در باشگاه پرسپولیس حق امضا دارد، گفت: بله ایشان به عنوان نایب رئیس هیئت مدیره در نبود سیاسی حق امضا دارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر