بازدید 8037
سرهنگ رجبلی عنوان کرد ;

مهم ترین تخلف فضای مجازی

رییس پلیس فتای استان گلستان گفت: مهم ترین تخلف فضای مجازی برداشت غیر مجاز از حساب های بانکی است.
کد خبر: ۴۵۹۴۵۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۵ 18 December 2014
 رییس پلیس فتای استان گلستان گفت: مهم ترین تخلف فضای مجازی برداشت غیر مجاز از حساب های بانکی است.

به گزارش مهر، سرهنگ حبیب الله رجبلی، عصر پنجشنبه، در سومین همایش مشاوران جوان استاندار گلستان اظهار کرد: در حال حاضر 46 میلیون کاربر در کشور ما از اینترنت استفاده می کنند و جرایم این فضا نیز بیشتر شده است.

وی با بیان این که برداشت غیر مجاز از حساب های بانکی مهم ترین تخلف فضای مجازی گلستان است، افزود: هتک حیثیت و انتشار اطلاعات شخصی، نشر اکاذیب علیه افراد و جرایم غیر اخلاقی از دیگر مهم ترین جرایم فضای مجازی است.

رییس پلیس فتای استان با بیان این که در حال حاضر 5 میلیون ترابایت اطلاعات در فضای اینترنت وجود دارد، گفت: فرهنگ سازی و آموزش اولویت اول پلیس فتا است و اصرار ما بر استمرار آموزش است.

رجبلی با بیان این که تاکنون 25 هزار آموزش چهره به چهره در خصوص آسیب های فضای مجازی دراستان انجام شده است گفت: شناسایی شیوه و شگرد افراد مجرم  اطلاع رسانی این شیوه ها به مردم و برخورد با متخلفان این فضا از جمله مهم ترین اولویت های پلیس فتا است.

وی ضمن اشاره به این که در حال حاضر سن جرایم در این فضا پایین آمده است گفت: بیشترین تعداد کاربران فضای مجازی را دانشجویان و دانش آموزان تشکیل می دهند که باید دقت نظر را در خصوص آسیب های این فضا داشته باشند.

در ادامه مشاور جوان استاندارهم در این جلسه گفت: جلسات شورای مشورتی با هدف تبادل اطلاعات و نظر جوانان با مدیران تشکیل شده است.

علی نصیبی افزود: حرکت در این راستا آغاز شده و قطعا بر ما نقد وارد است که کلیه نقدها را می پذیریم و به شیطنت ها نیز لبخند می زنیم.

وی تاکید کرد: تلاش کرده ایم در حوزه مشاو.ران جوان از تمام طیف ها و سلایق سیاسی حضور داشته باشند و بازهم تاکید می کنم از ورود جوانان نخبه و مشارکت آن ها استقبال خواهیم کرد.

شایان ذکر است؛ در پایان این جلسه با رای اکثریت حاضران نیکان آرخی به عنوان دبیر شورای مشورتی جوانان استان انتخاب شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر