بازدید 3849
دولتی خبر داد:

بازگشت صدها هزار زائر از مرز مهران

فرمانده انتظامي استان ايلام با اشاره به بازگشت بيش از 700 هزار زائر از مرز مهران به ميهن اسلامي گفت: خدمات رساني يگان هاي مختلف پليس به زائران حسيني تا آخر ماه صفر ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۴۵۹۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۸ 18 December 2014
فرمانده انتظامي استان ايلام با اشاره به بازگشت بيش از 700 هزار زائر از مرز مهران به ميهن اسلامي گفت: خدمات رساني يگان هاي مختلف پليس به زائران حسيني تا آخر ماه صفر ادامه خواهد داشت.

به گزارش  مهر، سردار علي دولتي افزود: تمام تلاش پلیس تاکنون اين بوده که زائران بدون معطلي و مشکل و با تامين همه امکانات پشتيباني و تجهيزاتي از مرز مهران به مناطق همجوار انتقال و سپس به شهرهاي خود مراجعت کنند.

وي تاکيد کرد:چون تعدادي از زائران حسيني تا پايان ماه صفر در کشور عراق حضور خواهند داشت، کار خدمات رساني براي انتقال، اسکان و پذيرايي از زائران تا پايان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

فرمانده انتظامي استان ايلام گفت: در حال حاضر با همکاري سپاه امير المومنين (ع)، سازمان حمل و نقل و پايانه ها و ساير دستگاههاي متولي کار جا به جايي زائران از پايانه مرزي تا شهر مهران و سپس به مقصد انجام مي شود.

وي افزود: بايد از تجربه امسال براي سال هاي آتي بهترين استفاده کرد و از همين حالا کارساماندهي و تهيه زير ساخت هاي لازم درمسير تردد زائران در استان آغاز شود.

فرمانده انتظامي استان ايلام از کمک و همکاري خوب يگان ويژه ناجا، پليس راهور ناجا و هوا ناجا  و پلیس امنیت عمومی ناجا که با حضور ميداني و استقرار نيرو استان را در اين موقعيت حساي ياري کردند قدرداني کرد.

طرح ضربتي دستگيري سارقين در ايلام

 فرمانده انتظامي استان ايلام از اجراي طرح ضربتي دستگيري سارقين در شهرستان ايلام خبر داد.

سردار  علي دولتي اظهار داشت: با توجه به افزايش سرقت هاي خرد داخل خودرو در سطح شهرستان ايلام و تماس هاي مردم با پليس روساي کلانتري ها با فعال نمودن دواير تجسس و منابع مخبرين اقدام به شناسايي باند ۷ نفره سارق داخل خودرو نموده که پس از هماهنگي با مراجع قضايي در يک عمليات پليسي در مخفيگاهشان دستگر نمودند.

وي گفت: در بازجويي به عمل امده، سارقين به ۲۱ فقره سرقت اعتراف نموده که پس از تشکيل پرونده با قرار قانوني روانه زندان گرديدند.

فرمانده انتظامي استان ايلام در پايان اظهار داشت: با توجه به بررسي وريشه يابي علت سرقت هاي اتفاق افتاده و اعتراف هاي سارقين جدا از علت مادي و اعتياد انان بي احتياطي و عدم توجه مالکان خودرو به هشدارهاي انتظامي ارائه شده توسط پليس بوده که نياز است که مردم دقت بيشتري به هشدارهاي انتظامي وهمکاري با پليس داشته باشند.

 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل