بازدید 4417
تا سال آینده صورت می‌گیرد ;

خرید ناوگان ریلی ، ویژه طرح قطارهای حومه‌ای

معاون مسافربری راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران از خریداری ناوگان مخصوص ویژه طرح قطارهای حومه‌ای کلانشهرهای کشور خبر داد و گفت: این ناوگان تا سال آینده خریداری می شوند.
کد خبر: ۴۵۹۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۰ 18 December 2014
معاون مسافربری راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران از خریداری ناوگان مخصوص ویژه طرح قطارهای حومه‌ای کلانشهرهای کشور خبر داد و گفت: این ناوگان تا سال آینده خریداری می شوند.

به گزارش ایسنا ، سید محمد راشدی در سفر به دامغان و بازدید از ایستگاه راه‌آهن این شهرستان با اشاره به طرح راه‌اندازی ناوگان ریلی حومه‌ای در کلان‌شهرها اظهار کرد: طرح خدمات دهی بهتر خطوط ریلی و راه‌اندازی خط قطارهای حومه‌ای ویژه کلانشهرها با هدف کاهش حوادث جاده‌ای از سال آینده در کشور اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه این طرح از سوی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران اجرایی می شود، افزود: بخش خصوصی به راه‌اندازی این خطوط به دلیل عدم بازده اقتصادی و نداشتن توجیه اقتصادی رغبتی ندارد و از این رو راه‌آهن جمهوری اسلامی، خود اجرای این طرح را عهده دار شده است.

معاون راه‌آهن با اشاره به طرح‌های در دست اجرای راه آهن در محدوده استان سمنان، خاطرنشان کرد: برای رفاه حال زائران رضوی (ع) ایستگاه‌های راه‌آهن استان سمنان تا پایان امسال به پله های ‌برقی آسانسور تجهیز می‌شوند.

وی ادامه داد: 14 میلیارد تومان برای راه‌اندازی چهار دستگاه پله‌برقی و دو دستگاه آسانسور در ایستگاه‌های راه‌آهن سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار که دارای زیرگذر هستند پیش بینی ‌شده است.

راشدی از اجرای یک هزار پروژه عمرانی در خطوط راه‌آهن کشور خبر داد و افزود: این طرح‌ها شامل شبکه ریلی، توسعه زیربنای شبکه‌ای، ایجاد نمازخانه، سکو و زیرگذر است.

معاون مسافری راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با اشاره به ساخت 12 باب نمازخانه به همراه سرویس‌های بهداشتی جدید در مسیر ریلی گرمسار تا مشهد مقدس، اظهار کرد: از این تعداد هفت باب نمازخانه در محدوده استان سمنان قرار دارد.

راشدی تصریح کرد: برای ساخت هر نمازخانه 800 میلیون تا دو میلیارد و 500 میلیون تومان در نظر گرفته ‌شده است و تا سال آینده به بهره‌برداری می رسند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی