بازدید 2292

دلیل لغو مجمع هیات بسکتبال تهران

کد خبر: ۴۵۹۴۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۰ 18 December 2014
نایب رییس هیات بسکتبال تهران دلایل لغو مجمع انتخاباتی را بازگو کرد.

نسرین باقری در گفت و گو با ایسنا لغو مجمع را تایید کرد و گفت: مجمع انتخاباتی که امروز باید برگزار می‌شد به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضا لغو شد اما نکته جالب توجه این بود که ما از نفرات دعوت شده، زمان و ثبت نام نامزدها هیچ اطلاعی نداشتیم. نمی‌دانستیم اعضای مجمع چه کسانی هستند. به طور مثال نماینده ورزشکاران و مربیان را نمی‌شناختیم. با این حال اعضایی که شرکت نکرده بودند طی این روزها با من تماس گرفته و گفتند که در این مجمع حاضر نشده‌اند. البته برخی نیز از قبل نامه‌هایی نوشته و انصراف داده بودند.

نایب رییس هیات بسکتبال تهران ادامه داد: اعضا خودشان تصمیم گرفته بودند برای حفظ شان بسکتبال در این مجمع شرکت نکنند. اعضای مجمع را هیات تعیین می‌کند و برای تایید به اداره کل و فدراسیون می‌فرستد ولی ما به هیچ عنوان از این اعضا خبر نداشتیم. زمانی که به ما زنگ زدند و از برگزاری مجمع خبر دادند، پرسیدیم که چرا اطلاع نداریم. آنها گفتند که خود اداره کل نامه ها را فرستاده و با فدراسیون هماهنگ کرده است.

او افزود: اکنون نیز همه تماس می‌گیرند و از این که مجمع لغو شده خوشحال هستند. متاسفانه شرایط را به گونه‌ای مهیا کرده بودند که یک گزینه خاص رای بیاورد. نفراتی که خودشان معرفی کرده بودند نیز به من زنگ زده بوده و انصراف دادند. امسال خود اداره کل نفرات اعضا را انتخاب کرده بود که همان اعضا در مجمع حاضر نشدند.

باقری به ایسنا گفت: نکته جالب توجه اینجاست که ما در تیم ملی که به بازی‌های آسیایی اعزام شد بازیکن تهرانی داشتیم اما نماینده بازیکنان در این مجمع کسی بود که دو سال است بازی نمی‌کند! چطور می‌شود که این نفرات برای مجمع انتخاب می‌شوند؟ با این حال تا جایی که من می‌دانم این مجمع غیرقانونی بود چون طبق اساسنامه فدراسیون باید از برگزاری آن اطلاع داشته باشد. در ضمن باید زمان انتخابات 45 روز قبل اعلام شود که نشده بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار