بازدید 2981

مشکلات زیست محیطی با مشارکت جوانان حل می‌شود

کد خبر: ۴۵۹۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۹ 18 December 2014
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: جمعیت هلال احمر ایران به عنوان فعال ترین عضو فدراسیون بین المللی با کمک جوانان و داوطلبان مشارکت مردمی و محلی را در حفظ محیط زیست تقویت خواهد کرد.

به گزارش فارس، محمد فرهادی در مراسم امضای تفاهم نامه مشترک با فدراسیون بین المللی جمعیت های صلیب سرخ و هلال احمر سازمان حفاظت محیط زیست و هلال احمر ایران افزود: این تفاهم نامه همکاری به منظور حفظ محیط زیست و گسترش فعالیت جوانان و داوطلبان به عنوان پیشگامان حفظ محیط زیست در کشورها امضا شده است.

وی با بیان اینکه تقویت مشارکت اجتماعی جوانان و داوطلبان در حفظ محیط زیست در سطح بین المللی ملی و منطقه ای از اهداف این امضای این تفاهم نامه است اظهار کرد: بر این اساس گروه کاری مشترکی میان فدراسیون بین المللی، هلال احمر ایران و سازمان حفاظت محیط زیست امضا شده و برنامه های مناسبی بمنظور دستیابی به اهداف این تفاهم نامه اجرایی خواهد شد.

رئیس  جمعیت هلال احمر اظهار امیدواری کرد: امضا و اجرای این تفاهم نامه به تجربه ای مثبت و مدلی مشخص از مشارکتهای اجتماعی و نقش داوطلبان و جوانان برای حفظ محیط زیست و توسعه پایدار تبدیل شود.

فرهادی با اشاره به اینکه فدراسین بین المللی جمعیت های صلیب سرخ و هلال احمر حفظ محیط زیست را تا سال ۲۰۲۰در برنامه های اصلی خود قرار داده است اظهار کرد: از مهم ترین دغدغه های قرن ۲۱حفاظت از محیط زیست انسانها بوده و همه تلاش های جهانی برای دستیابی به این هدف قرار گرفته است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر