بازدید 2226

آلگری: توپ طلا حق رونالدو است

کد خبر: ۴۵۹۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۱ 18 December 2014
سرمربی یوونتوس می گوید کریستیانو رونالدو شایسته ترین فرد برای کسب توپ طلا است. او تاکید کرد که فوتبال به هنرمند نیاز دارد نه دانشمند و تبدیل این رشته ورزشی به علم اشتباه بسیار بزرگی است.

به گزارش ایسنا، شمارش معکوس برای انتخاب بهترین بازیکن جهان در سال 2014 آغاز شده است.کریستیانو رونالدو، مانوئل نویر و لیونل مسی سه گزینه نهایی به شمار می آیند که این شانس را دارند تا به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شوند.

ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس می گوید که رونالدو بیشترین شانس را برای کسب توپ طلا دارد. او گفت: بعید می دانم که توپ طلا به یک دروازبان برسد. مانوئل نویر در سال 2014 نمایش خیره کننده ای داشته اما قبل از او بوفون و کاسیاس هم درخشیدند و در نهایت توپ طلا به آنها نرسید.

او ادامه داد: رونالدو شایسته ترین فرد به توپ طلا است. او بازیهای بسیار خوبی را برای رئال مادرید به نمایش گذاشت و توانست با این تیم قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی اسپانیا را به دست آورد. او به 31 گلی به ثمر رساند مشترکا با لوئیس سوآرس به عنوان بهترین گلزن اروپا انتخاب شد بنابرین شایسته کسب توپ طلا است.

سرمربی سابق میلان نگران وضعیت کنونی فوتبال ایتالیا است. او گفت: من به شدت نگران آینده فوتبال در ایتالیا هستم. متاسقانه ما با بازیکنان جوان رفتار خوبی نداریم. به آنها همچون باطریهای نگاه می کنیم که نیازمند پر شدن هستند و دیگر هیچ. فکر نمی کنم که فوتبال فقط در آمار و تاکتیک خلاصه شود. بسیاری در داخل و خارج ایتالیا می خواهند فوتبال را به یک علم تبدیل کنند و این کاملا اشتباه است چرا که فوتبال جدای از علم است.

او ادامه داد: اگر در ترکیب تیمت بازیکنی چون لیونل مسی و رونالدو را در اختیار داشته باشی بازی را با دو گل جلو بودن شروع می کنی. بعضی از تیم ها برای دفاع کردن به میدان می آیند و بجز کارهای دفاعی به چیز دیگری فکر نمی کنند. در این حالت اگر بازیکن باستعدادی داشته باشی می توانی خود را از چنین مشکلی رها کنی. بنابرین فوتبال به هنرمند نیاز دارد نه دانشمند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار