بازدید 2081
جام اتحادیه انگلیس

لیورپول با غلبه بر بورنموث حریف چلسی شد

کد خبر: ۴۵۹۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۹ 18 December 2014
شاگردان برندان راجرز با عبور از سد حریف دسته اولی خود به مرحله نیمه‌نهایی جام اتحادیه انگلیس راه یافتند.

به گزارش تسنیم، رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه انگلیس، چهارشنبه شب با انجام 2 بازی به پایان رسید و تیم‌های لیورپول و تاتنهام با برتری مقابل رقبای خود به جمع 4 تیم برتر راه پیدا کردند.

در یکی از این دیدارها تیم فوتبال لیورپول میهمان بورنموث بود و موفق شد با نتیجه 3 بر یک حریف دسته اولی خود را شکست دهد و به مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها صعود کند. برای بندرنشینان در این بازی رحیم استرلینگ (20 و 51) و لازار مارکوویچ (27) گلزنی کردند و در مقابل دروازه‌شان توسط دَن گاسلینگ (57) باز شد.

در دیداری دیگر تاتنهام در ورزشگاه وایت هارت‌لین با نتیجه 4 بر صفر نیوکاسل را از پیش‌رو برداشت. گل‌های اسپرزها را در این دیدار نبیل بن‌طالب (18)، ناصر چادلی (46)، هری کین (63) و روبرتو سولدادو (70) به ثمر رساندند.

بر اساس قرعه‌کشی صورت‌گرفته هم در مرحله نیمه‌نهایی جام اتحادیه، لیورپول به مصاف چلسی می‌رود و تاتنهام نیز باید با شفیلد یونایتد دسته اولی رقابت کنید.

دیدار رفت از مرحله نیمه‌نهایی در تاریخ 19 ژانویه 2015 (29 دی 93) و دیدار برگشت از این دور از رقابت‌ها در تاریخ 26 ژانویه 2015 (6 بهمن 93) برگزار خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس