بازدید 1668

وکيا: استرس داشتيم

کد خبر: ۴۵۹۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۶ 18 December 2014
يوسف وکيا ملي پوش اميد فولادي ها معتقد است که با انتخاب سرمربي تيم ملي از داشتن استرس خلاص شده اند.

وکیا در مورد به دست گرفتن هدایت تیم امید توسط خاکپور به "ورزش سه" گفت: خدا را شکر آقای خاکپور را همه می شناسند و نیازی به معرفی نبود. چند روز بود که استرس داشتیم و مدام به خود می گفتیم بالاخره چه کسی سرمربی می شود؟خیلی خوشحال شدیم که آقای خاکپور که واقعا فرد درست کار و از نظر فنی قوی است انتخاب شد امیدوارم که با او به المپیک برویم.

وقتی از این بازیکن سوال شد نسبت به رفتن به المپیک خوش یین است پاسخ داد: اول باهمت خودمان و سپس دعای مردم انشاءا... به هدفی که داریم می رسیم. خدا را شکر همه بچه ها هم تجربه دارند و همه در تیم های خو بازی کرده اند. توکل به خدا امیدوارم با بدشانسی هم مواجه نشویم و بتوانیم نتیجه بگیریم.

او در مورد شرایط فولاد ادامه داد: آکادمی ما آنقدر بازیکن دارد آنقدر خوب کار و خرج کرده که اگر هر 23بازیکن ما را هم بگیرند باز هم جایگزین داریم. همانطور که دیدید افشین و پریرا را از دست دادیم بختیار مصدوم بود خیلی ها رفتند اما باز هم فولاد خوب کار کرد. انشاء.. امسال هم سهمیه آسیایی را کیب کنیم نیم نگاهی هم به قهرمانی که دور از دسترس نیست داریم. ما اختلاف زیادی با صدر نداریم. در ضمن ما از وجود مربی مثل اسکچیچ که از همه نظر خوب است بهره می بریم.

وکیا در آخر افزود: با این هوادارانی که ما داریم روحیه مان دو برابر می شود آن ها از ثانیه اول ما را تشویق می کنند حتی اگر نتیجه نگرفته باشیم. زندگی آن ها شده است فولاد. هواداران ما نمونه اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر