بازدید 18402

توصیه امام جمعه رشت به علی مطهری

نماینده ولی فقیه در گیلان در واکنش به سخنان علی مطهری در مجلس گفت: «پسر جان سن یا عقل تو اجازه نمی‌دهد و ندیدی در ایام فتنه چه کردند و تمام رسانه‌های خارجی بسیج شده بودند تا راهپیمایی و سخنرانی آنها را برای کوبیدن جمهوری اسلامی نشان دهند».
کد خبر: ۴۵۹۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۰ 18 December 2014
نماینده ولی فقیه در گیلان در واکنش به سخنان علی مطهری در مجلس گفت: «پسر جان سن یا عقل تو اجازه نمی‌دهد و ندیدی در ایام فتنه چه کردند و تمام رسانه‌های خارجی بسیج شده بودند تا راهپیمایی و سخنرانی آنها را برای کوبیدن جمهوری اسلامی نشان دهند».

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی عصر امروز در گردهمایی همگرایی اصولگرایان گیلان در مصلای امام خمینی (ره) این شهر با بیان اینکه مکتب‌ها با حمایت پیروان آنها باقی می‌ماند اظهار کرد: پیروانی که به‌دنبال مقام، پول و جلال باشند آن مکتب‌ها به فراموشی سپرده می‌شوند.

وی ملت ایران را پیرو مکتب قرآن عنوان کرد و افزود: اسلام نیازمند مفسر واقعی است تا معنایی را از قرآن استخراج کند که با روح مکتب پیامبر (ص) سازگار باشد.

قربانی با اشاره به ارتحال امام (ره)، بیان کرد: امام (ره) قبل از ارتحال در جلسه‌ای به آیت‌الله رسولی محلاتی فرمود؛ اگر هاشمی و مقام معظم رهبری در کنار همدیگر باشند برای انقلاب احساس خطر نمی‌کنم.

امام جمعه رشت به شیطنت دشمنان اشاره کرد و گفت: دشمنان تلاش کردند بین فرزندان راستین امام (ره) اختلاف ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه امام (ره) مردم را به قانون اساسی و ولایت فقیه وصیت کرده بود، تصریح کرد: اگر دو اصل مذکور را حفظ کنیم می‌توانیم به تمام آرمان‌های ممکن خود برسیم.

قربانی به پیروی بعضی از افراد در تحقق خواسته بیگانگان اشاره کرد و یادآور شد: استادزاده‌ای که برداشتن حصر از برخی از افراد در مجلس شورای اسلامی را مطرح کرد، نشان‌دهنده بی‌بصیرتی او است.

نماینده ولی فقیه در گیلان به علی مطهری متذکر شد: «پسر جان سن یا عقل تو اجازه نمی‌دهد و ندیدی در ایام فتنه چه کردند و تمام رسانه‌های خارجی بسیج شده بودند تا راهپیمایی و سخنرانی آنها را برای کوبیدن جمهوری اسلامی نشان دهند».

وی با بیان اینکه آیا ایام فتنه را ندیدی و اکنون پیشنهاد می‌کنی حصر از آنها برداشته شود، خاطرنشان کرد: شیطان‌ها اطراف خانه سران فتنه جمع شدند و این موضوع سبب شده بود عده‌ای روز عاشورا در خیابان‌ها رقص کنند و شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه سر دهند.

قربانی بر پشتیبانی از ولایت فقیه تاکید کرد و افزود: ایام فتنه نامه 43 نفری را که برای بنده فرستاده بودند امضا نکردم و در قم با دو نفر از بزرگانی که آن نامه را امضا کردند ملاقاتی داشتم تا پشتیبانی از ولایت فقیه را به آنها هشدار دهم.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه در ایام فتنه پای خواص خاص لغزید، اظهار کرد: دشمن ایجاد وحدت در جامعه را نمی‌خواهد اما 98 درصد از مردم به جمهوری اسلامی رای دادند و این به معنای بصیرت جامعه است.

وی دست خدا را بر جماعت خواند و بیان کرد: جماعتی که از اختلاف پرهیز کند در سایه قرآن، عترت، ولایت و قانون اساسی است.

*اطاعت محض از رهبری اصولگرایی است

قربانی با تاکید براینکه اصولگرایی به معنای اطاعت محض از مقام معظم رهبری است، افزود: اصولگرایی اصطلاحی نیز در جامعه داریم.

نماینده ولی فقیه در گیلان خواستار کنار گذاشتن اختلاف بین اصولگرایان شد و  تصریح کرد: اصولگرایان نباید با تعیین بعضی از شاخص‌ها همدیگر را جذب یا دفع کنند.

وی بیشتر مردم را اصولگرای واقعی خواند و گفت: مردم قانون اساسی و التزام عملی به ولایت فقیه را قبول دارند و باید با این جماعت کار کنیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار