بازدید 3473

نشانه های عدم استقلال رسانه های غربی

دمیتری پسکوف سخنگوی ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه اعلام کرد: تحولات یک سال اخیر جهان عدم استقلال رسانه های غربی را اثبات کرد.
کد خبر: ۴۵۹۲۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۲ 17 December 2014
دمیتری پسکوف سخنگوی ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه اعلام کرد: تحولات یک سال اخیر جهان عدم استقلال رسانه های غربی را اثبات کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از ریانووستی، پسکوف روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: متاسفانه حوادث یک سال اخیر در عرصه مناسبات بین المللی، بر استقلال عمل رسانه های غربی خط بطلان کشید.

وی افزود: این وضعیت نشان داد که تعداد رسانه های خبری مستقل در سطح جهانی بسیار کم است.

سخنگوی پوتین با بیان این که این مساله قابل تاسف است، اظهار داشت: این پدیده در عرصه اطلاع رسانی بین المللی منجر به جنگ اطلاعاتی می شود. باید به دقت از طرف کارشناسان مربوطه مطالعه و بررسی شود.

وی گفت: در کل از این رفتار رسانه های غربی فقط تاسف می خورم و از اینکه تحریف واقعیت ها در چنین سطح گسترده ای انجام می گیرد، دلسرد می شوم.

پسکوف همچنین گفت که در عرصه اطلاع رسانی جهانی، واقعیت ها به ندرت بیان می شوند.

وی افزود: در موارد نادر رسانه ها واقعیت ها را بیان می کنند، اما باید برای پیگیری این منابع تلاش زیادی کرد.

سخنگوی رییس جمهوری روسیه همچنین به موارد بی شمار انتشار اطلاعات غیرواقعی و تحریف اخبار در رسانه های غربی اشاره کرده و اظهار داشت: در ماههای اخیر بطور مکرر به چنین مواردی برخورد می کنیم.

وی افزود: در یک سال اخیر رسانه های غربی چنین رفتاری را در مورد اخبار اوکراین داشته و بطور گسترده اطلاعات مربوط به این کشور را تحریف کرده یا حقایق را بازگو نکردند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان