بازدید 4461

امیدواری برای پایان کابوس هادرسوریه درسال 2015

دبیر کل سازمان ملل در کنفرانس پایان سال میلادی خود گفت که در سال ۲۰۱۵ باید به کابوس‌ها در سوریه پایان داده شود.
کد خبر: ۴۵۹۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۸ 17 December 2014
دبیر کل سازمان ملل در کنفرانس پایان سال میلادی خود گفت که در سال ۲۰۱۵ باید به کابوس‌ها در سوریه پایان داده شود.

به گزارش تسنیم، "بان کی مون" دبیر کل سازمان ملل در کنفرانس خبری پایان سال جاری میلادی به موضوعات مختلفی از جمله تغییرات آب و هوایی، بیماری ابولا، جنگ و فقر و گرسنگی در بخش‌های مختلف جهان، جنگ در سوریه و صلح اسرائیل و فلسطینیان صحبت کرد.

بان کی مون در بخشی از سخنانش گفت: سال 2015 باید سال اقدام جهانی باشد. در این سال باید به کابوس‌ها در سوریه پایان داده شود و از تشدید شرایط نگران کننده در دیگر مناطق جلوگیری کنیم.

وی تاکید کرد: دو طرف درگیری‌ها در سوریه باید کشتارها را متوقف کرده و به مذاکره بنشینند.

دبیر کل سازمان ملل تاکید کرد: باید اقدامات بیشتری برای مقابله با افراطی گری و رشد احزاب سیاسی که اقلیت‌ها و مهاجران و به خصوص مسلمانان را هدف قرار داده‌اند، انجام دهیم.

دبیر کل سازمان ملل به موضوع فلسطین نیز اشاره کرد و گفت: از فلسطینیان و اسرائیلی‌ها می‌خواهم که با یکدیگر برای مذاکره درباره تمامی موضوعات بنشینند.

وی افزود: شورای امنیت می‌تواند درباره درگیری میان اسرائیل و فلسطینیان تحرک داشته باشد اما این موضوع به هر دو طرف بر میگردد و آنها می‌دانند که چه اقدامی باید انجام دهند.

دبیر کل سازمان ملل در بخشی از سخنان خود از سرگرفته شدن روابط سیاسی میان آمریکا و کوبا را خبری مثبت و گام بسیار مهم توصیف کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل