بازدید 2876
وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد:

تصویب برنامه نوسازی ناوگان جاده ای

وزیر راه و شهرسازی گفت: برنامه نوسازی ناوگان جاده‌ای به زودی در شورای اقتصادی تصویب می‌شود.
کد خبر: ۴۵۹۲۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۸ 17 December 2014
وزیر راه و شهرسازی گفت: برنامه نوسازی ناوگان جاده‌ای به زودی در شورای اقتصادی تصویب می‌شود.

به گزارش تسنیم،  عباس آخوندی در مراسم گرامیداشت حمل و نقل، رانندگان و راهداری اظهار کرد: در جهت بهسازی راه‌های کشور که سرمایه بسیار عظیمی در حدود 200 هزار میلیارد تومان برآورد شده اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.

وی با بیان اینکه شبکه راه‌های کشور نیازمند سالانه 8 هزار میلیارد تومان برای نگهداری است تصریح کرد: این در حالی است که ما در تنگنای اعتباری قرار داریم اما با این حال توانسته‌ایم راه‌های کشور را تحت بهره‌برداری قرار دهیم.

وی با بیان اینکه در فرصت دیگری گزارش تفصیلی از وضعیت فعلی جاده‌ها ارائه می‌دهم، افزود: در این گزارش شرایط نگهداری راه‌ها، بهسازی و تکمیل شریان‌های اصلی و همچنین میزان اعتبارات مورد نیاز ارائه خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: بحث پایانه‌های مرزی، ضرورت اتصال شبکه راه‌های ایران به شبکه بین‌الملل، بحث ناوگان و همچنین حرفه‌ورزان فعال در صنعت حمل و نقل از مسائلی است که مورد توجه قرار خواهد گرفت.

آخوندی با بیان اینکه از اول متعهد بودم آنچه برعهده‌ام قرار گرفته، از هماهنگی تنگاتنگ و مشاوره پیوسته با اهل حرفه به انجام برسانم یادآور شد: الان نیز بر همان عهد خود هستم و در جلسات از نظرات دوستان بهره می‌گیرم.

وی با اشاره به اینکه در سفرهای استانی با همه انجمن‌ها جلسات طولانی برگزار می‌کنم، گفت: شما همه از تنگناهای دولت مطلع هستید در رابطه با نوسازی ناوگان ضرورت بسیار زیادی وجود دارد و در این راستا برنامه خوبی با همکاری وزارت نفت تدوین و به شورای اقتصاد ارائه شده است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه این برنامه به زودی تصویب می‌شود تا در نوسازی ناوگان وارد شویم، افزود: جاده‌های کشور در وضعیت موجود بار بسیار بیشتری را در مقایسه با ظرفیت حمل می‌کنند. از سوی دیگر نرخ رشد ورود خودروها زیاد است و هم‌اکنون 17 میلیون خودرو در سطح جاده‌های کشور تردد دارند که به زودی به رقم 20 میلیون خواهند رسید.

وی ادامه داد: قطعا امکانات ما در جاده‌ها متناسب با تعداد خودروها رشد نمی‌کند از این رو نیازمند حمل و نقل عمومی و ایجاد انضباط‌های گسترده هستیم.

به گزارش تسنیم، در پایان این مراسم طرح برخط سازی معاینه فنی خودرو رونمایی شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر