بازدید 2210

بلان: وارد جنگ روانی با مورینیو نمی‌شوم

کد خبر: ۴۵۹۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۹ 17 December 2014
سرمربی پاری سن ژرمن تاکید کرد به هیچ وجه وارد جنگ‌های روانی که سرمربی چلسی درست می‌کند، نخواهد شد.

به گزارش ایسنا، دوشنبه گذشته قرعه کشی مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا انجام شد که بر اساس آن تیم‌های چلسی و پاری سن ژرمن باید باهم رقابت کنند. ژوزه مورینیو پیش از این قرعه کشی اعلام کرده بود دوست دارد با پاریسی‌ها دیدار کند و این که قرعه آنها همانی شد که آقای خاص گفته بود موجب خوشحالی این سرمربی پرتغالی شده بود.

لوران بلان که یک سال و نیم است در پارک دو پرنس مربیگری می‌کند در این زمینه گفت: آیا مورینیو می‌تواند جنگ‌های روانی را ببرد؟ اگر او امتیازی به دست آورده باشد به آن معنا است که کاری کرده است. به هیچ وجه با او وارد این‌گونه جنگ‌های روانی نمی‌شوم. همه ما او را می‌شناسیم. خیلی خوب هم او را می‌شناسیم. تمامی خبرنگاران حرف‌هایی که او می‌زند را دوست دارند. مساله اصلی همین است. او در این زمینه خیلی قوی است اما همه جنبه‌های زندگی این نیستند.

بلان افزود: او ریاضی را همان‌طور که ما خوانده‌ایم فرا گرفته است. پیش از آن که قرعه کشی انجام شود او می‌دانست که تیمش با چه تیم هایی می‌تواند روبه‌رو شود. می‌دانست که پاری سن ژرمن یکی از آن تیم‌ها است. بدون شک پس از پایان دو دیدار می‌توانیم در مورد این که این قرعه برایمان خوب یا بد بود نظر بدهیم. می‌دانیم که چلسی تیم خوبی است و شناخت خوبی هم از آنها داریم. از سال گذشته هم خیلی چیزها به خاطر داریم. می‌دانم که آنها از سال گذشته قوی‌تر شده‌اند. بدون شک این بازی جذاب خواهد بود. باید آماده این دیدار باشیم. برای آماده شدن هم زمان مناسبی در اختیارمان است.

پاری سن ژرمن در سال گذشته لیگ قهرمانان اروپا به خاطر قانون گل زده در خانه حریف به دست چلسی حذف شد. آنها در پارک دو پرنس سه بر یک پیروز شدند اما در استمفورد بریج دو بر صفر باختند تا از دور رقابت‌ها کنار بروند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی