بازدید 5149

"استعداد قرن" به بایرن‌مونیخ پیوست

کد خبر: ۴۵۹۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۷ 17 December 2014
باشگاه بایرن‌مونیخ اعلام کرد مارتین اودگارد نروژی را با قراردادی 5 ساله به خدمت گرفت.

به گزارش ایسنا، مارتین اود‌گارد پدیده نروژی که با درخشش توانسته چشم تیم های بزرگ را به خود جلب کند در نهایت به بایرن مونیخ پیوست.

باشگاه بایرن‌مونیخ با تایید خرید این بازیکن نروژی که از او به عنوان لیونل مسی آینده فوتبال جهان نام برده می‌شود خبر داد این بازیکن می‌تواند از آغاز سال جدید میلادی در تمرینات بایرن‌مونیخ حضور داشته باشد. قرارداد اودگارد با باواریایی‌ها 5 ساله است. او همزمان می تواند در تیم جوانان بایرن نیز بازی کند.

تیم‌های رئال مادرید و آژاکس نیز به شدت تمایل به جذب این بازیکن داشتند ولی اودگارد تصمیم گرفت تا پیراهن بایرن را بر تن کند.

اودگارد در حالی امروز (چهارشنبه) 16 ساله می‌شود که توانسته جوان‌ترین بازیکنی باشد که در یک تیم ملی به میدان می‌رود. او سه ماه پیش در 15 سالگی توانست برای تیم ملی نروژ در انتخابی یورو 2016 به میدان برود.

کارل هاینتس رومنیگه با تمجید از این بازیکن، او را "استعداد قرن" توصیف کرد.

اودگارد درباره پیوستن به بایرن‌مونیخ گفت: خیلی خوشحالم که در این سن رویایم به حقیقت پیوست. کار کردن با پپ گوآردیولا یکی از اصلی ترین دلایل انتخاب بایرن بود. وقتی متوجه شدم بایرن به من علاقه دارد بی اندازه خوشحال شدم و این تیم را انتخاب کردم. می دانم که زیر نظر او می توانم به فوتبالیست بزرگی تبدیل شوم. جلسه خوبی با او داشتم و او به من گفت که در بایرن آینده دارم.

بایرن مونیخ سه‌شنبه شب موفق شد با 2 گل فرایبورگ را شکست دهد تا 42 امتیازی شود. باواریایی‌ها که صدرنشین بوندسلیگا هستند در لیگ قهرمانان اروپا نیز به قرعه خوبی برخوردند و باید با شاختاردونتسک اوکراین بازی کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار