بازدید 1874

جهان‌بيني:مي‌خواهيم کار به کميته‌انضباطي نکشد

کد خبر: ۴۵۹۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۵ 17 December 2014
مديرعامل باشگاه صبا گفت: قصد داريم در جلسه‌اي که طي روزهاي آينده برگزاري مي‌شود دلخوري‌هاي به وجود آمده بين باشگاه صبا و مرفاوي را برطرف کنيم.

به گزارش فارس، عباس جهان‌بینی در خصوص صحبت‌های صمد مرفاوی و اختلافاتی که بین باشگاه صبا و او به وجود آمده اظهار داشت: قرار است با پا درمیانی بزرگان باشگاه پیکان و صبا این مسئله برطرف شود و با مصالحه‌ این موضوع حل شود.

وی ادامه داد: راه بهتری هم پیش از این وجود داشت که دنبال نشد اما قصد داریم در دو سه روز آینده این موضوع ختم به خیر شود و با حضور مسئولان دو باشگاه به خیر و خوشی موضوع حل شود. دلخوری‌هایی که به وجود آمده از بین برود زیرا فوتبال ارزش این مسائل را ندارد. دنبال این هستیم تا موضوع را مدیریت کنیم و مسائل به وجود آمده برطرف شود.

مدیرعامل باشگاه صبا در مورد اینکه آیا با این شرایط جلسه کمیته انضباطی لغو خواهد شد، گفت: ما به دنبال این هستیم تا موضوع را در همان جلسه برطرف کنیم تا به کمیته انضباطی کشیده نشود. امیدوارم که این اتفاق رخ بدهد.

جهان‌بینی در خصوص اینکه پرسپولیس کلانتری را می‌خواهد و تارتار در مقابل آن درخواست جذب مهدی طارمی یا هادی نوروزی را داده، گفت: از باشگاه پرسپولیس نامه رسمی به ما نرسیده، ما هم از اخبار و جاهای گوناگون دیگری این موضوع را شنیده‌ایم اما اگر قرار باشد بازیکنی از ما جدا شود طبیعتاً اولویت منافع باشگاه است. حالا باید ببینیم که چه اتفاقی رخ می‌دهد.

وی در خصوص اینکه آیا تارتار لیست مازاد و جذب خود را در اختیار باشگاه قرار داده یا خیر، گفت: تارتار لیست خود را به ما داده است و قرار است با بازیکنان مورد نظر صحبت کنیم. همچنین اسامی بازیکنان مازاد را زمانی اعلام می‌کنیم که آنها تیم آینده‌شان را مشخص کرده باشند. قصد ما این است که با بازیکن صحبت کنیم و پس از آن، آن را رسانه‌ای کنیم.

مدیرعامل باشگاه صبا در مورد انتخاب دستیاران تارتار و اینکه آیا مربی دروازه‌بانان این تیم معرفی شده یا خیر،‌ گفت: هنوز تارتار این کار را نکرده و قرار است در روزهای آینده دستیاران خود را مشخص کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها