بازدید 5429

شليک مرد عصبانی پدر و پسر را به کام مرگ کشاند

کد خبر: ۴۵۹۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۷ 17 December 2014
قاتل در يک نزاع فاميلي، با اسلحه شکاري اقدام به ارتکاب جنايت و قتل دو نفر از بستگان خود کرد. در مرداد ماه سال جاري، از طريق مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 وقوع يک فقره درگيري و نزاع دسته جمعي به کلانتري امامزاده داوود اعلام شد.

به گزارش مردم سالاری، با حضور مأموران در محل درگيري واقع در «روستاي سنگان» مشخص شد که طي يک نزاع دسته جمعي و بر اثر اصابت گلوله‌هاي شليک شده از يک اسلحه شکاري، 5 نفر زخمي و به مراکز درماني منتقل شدند.

با وجود انجام اقدامات درماني، دو نفر از اعضاي يک خانواده (پدر 65 ساله و پسر 22 ساله) بنام‌هاي مجتبي (پدر) و مرتضي (پسر) فوت مي‌کنند.

با اعلام خبر فوت اين دو نفر به پليس آگاهي و قاضي کشيک ويژه قتل دادسراي امور جنايي، پرونده مقدماتي با موضوع «قتل عمد» تشکيل و به دستور شعبه سوم بازپرسي دادسراي امور جنايي تهران، پرونده در اختيار اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

تحقيقات پليسي

با آغاز رسيدگي به پرونده، کارآگاهان اطلاع پيدا کردند که نزاع و درگيري منجر به جنايت مابين اعضاي دو خانواده صورت گرفته که با يکديگر خويشاوند بوده، بگونه اي که مقتول (مجتبي) پسرخاله پدر خانواده قاتل بوده اما به دلايل مختلف مابين اعضاي آنها به کرات و دفعات متعدد نزاع و درگيري رخ مي‌داده بگونه اي که دو روز قبل از جنايت و قتل دو عضو خانواده مقتولين، درگيري ديگري ميان فرزندان دو خانواده رخ داده بود.

در ادامه و با حضور در محل جنايت و بررسي صحنه جنايت مشخص شد که محل سکونت خانواده قاتل از لحاظ موقعيت مکاني در يک سراشيبي قرار داشته و اعضاي خانواده مقتول با استفاده از همين موقعيت مکاني و قرار گرفتن در ارتفاعي بالاتر، اقدام به سنگ پراني به سمت محل سکونت خانواده قاتل کرده‌اند که قاتل بنام مهدي (متولد 1360) با مشاهده صحنه سنگ پراني، با اسلحه شکاري اقدام به شليک چندين گلوله مي‌کند که شليک‌هاي پياپي گلوله باعث زخمي شدن 5 نفر و نهايتا مرگ دو نفر مي‌شود.

دستگيري متهم

در شرايطي که پس از ارتکاب جنايت، قاتل بهمراه دو برادر خود و همچنين پدرشان از محل متواري شده بودند، کارآگاهان در چندين مرحله اقدام به دستگيري پدر خانواده متهمين (خانواده قاتل) و در ادامه دو پسر وي به اتهام «مشارکت در نزاع و درگيري منجر به جنايت» و «متواري کردن متهم اصلي پرونده» کرده اما مهدي ( متهم اصلي پرونده ) همچنان متواري بود. سرانجام با انجام اقدامات گسترده پليسي، مخفيگاه مهدي نيز در منطقه «رباط کريم» شناسايي و اين متهم در روز 24 آذر93 دستگير و به اداره دهم منتقل شد.

سرهنگ کارآگاه آريا حاجي زاده، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ، با اعلام اين خبر گفت: «باتوجه به اعتراف صريح متهم اصلي پرونده به ارتکاب هر دو جنايت، قرار بازداشت موقت از سوي مقام محترم قضايي صادر و متهم جهت انجام تحقيقات تکميلي در اختيار اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت».
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار