بازدید 1718

مهدی کامرانی: از بسکتبال خسته شده‌ام

کد خبر: ۴۵۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۲:۰۴ 01 May 2009
گارد راس ملی‌پوش کشورمان با اشاره به حضور مستمر در اردوهای باشگاهی و ملی گفت: خیلی خسته‌ام و نیاز شدید به استراحت دارم اما مجبور به پیگیری تمرینات هستم.

به گزارش مهر، مهدی کامرانی که به نمایندگی از دیگر بازیکنان تیم بسکتبال مهرام در نشست خبری روز پنجشنبه این تیم شرکت کرده بود افزود: طی چند ماه گذشته بدون استراحت کافی در اردوها و تمرینات فشرده کردم و مدام درگیر بازی بودم. حضور در چنین شرایطی واقعا خسته‌کننده است.

وی افزود: پیش از دیدارهای المپیک پکن درگیر اردوهای متعدد بودیم. پس از پایان این بازی‌ها هم رقابت‌های باشگاهی آغاز شد. حالا هم که این مسابقات تمام شده باید برای شرکت در جام باشگاه‎های آسیا آماده شویم. ضمن اینکه اردوهای تیم ملی برای حضور در رقابت‌های غرب آسیا هم در پیش است.

ملی‌پوش کشورمان خاطرنشان کرد: از این شرایط و حضور مداوم در اردوها و دیدارهای بسکتبال خسته شده‌ام. البته فکر می‌کنم همه بازیکنان به نوعی این حس را داشته باشند. بهتر است حداقل برای زمان آغاز مسابقات باشگاهی طوری برنامه‎ریزی شود که بتوانیم زمانی را برای استراحت و خصوصا رسیدگی به آسیب‌دیدگی‌هایمان داشته باشیم. با این شرایط نمی‌توانیم به این دو فاکتور فکر کنیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار