بازدید 3859
مگر اينترنت و تلفن را از ما گرفته اند؟

سفرهاي ابهام آلود سرمربي تيم ملي!

کد خبر: ۴۵۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۱:۱۹ 01 May 2009
سرمربي تيم ملي کشورمان طي مدت زمان اندکي که به نيمکت اين تيم تکيه زده، چند سفرخارجي داشته و البته در آينده خواهد داشت که اين سفرها در نوع خود عجيب و ابهام آلود به نظر مي رسد.

به گزارش برنا، افشين قطبي سرمربي تيم ملي کشورمان که در زمان حضورش در کادرفني پرسپوليس همواره با اين انتقاد که چرا از هر بهانه اي براي سفرکردن استفاده مي کند مواجه بود، حالا نيز درقامت سرمربي تيم ملي همچنان به سفرکردن علاقه نشان مي دهد!

قطبي اين بار تماشاي تمرينات لژيونرهاي اماراتي و اروپايي را بهانه اي براي سفر قرارداده است ،در حاليکه چنين مسافرت هايي الزامي به نظر نمي رسد.

امروزه با توجه به پيشرفت چشمگير تکنولوژي، مربيان براي پي بردن به آخرين وضعيت بازيکنان شان دست به سفرهاي دور نمي زنند و کافي است از طريق اينترنت و يا تماس با مربيان باشگاههايي که بازيکنان شان در آنجا توپ مي زنند. پيگير آخرين شرايط آنان باشند.

گذشته از دفع الوقت ناشي از چنين سفرهايي مي بايست به مخارج سنگين آنها که برعهده فدراسيون فوتبال کشورمان هست نيز اشاره کرد.

نمي دانيم مسئولان فدراسيون فوتبال براساس چه معياري مجوز چنين سفرهايي را براي قطبي صادرکرده اند آنهم در شرايطي که تابازي با کره شمالي زمان خيلي زيادي نمانده است و قطبي هم بيشتر ازيک هفته نيست که به ايران آمده!

اميدواريم فدراسيون ابهامات پيرامون سفرهاي جناب قطبي را از بين ببرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار