بازدید 1769

برای حضور در انتخابات تصمیم نگرفته ام

کد خبر: ۴۵۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۱:۰۵ 01 May 2009
دبیر مجمع تکواندو گفت: ثبت نام از کاندیداهای حضور در انتخابات فدراسیون تکواندو از روز شنبه آغاز خواهد شد ولی من هنوز برای ثبت نام تصمیمی نگرفته ام.

غلامرضا ابراهیمی با بیان مطلب فوق به مهر گفت: تاریخ اعلام شده از سوی سازمان برای برگزاری مجمع با رقابتهای قهرمانی نوجوانان آسیا تداخل داشت که ما 11 تیرماه را پیشنهاد دادیم و سازمان هم موافقت کرد.

وی در مورد حضور خود در انتخابات به عنوان کاندیدا گفت: در شرایط فعلی افرادی که قصد داشته باشند ثبت نام کنند باید مراجعه و فرمهای لازم را دریافت کنند ولی خود من هنوز برای اینکار به جمع بندی نرسیده و تصمیمی نگرفته ام.

ابراهیمی در مورد رقابتهای نوجوانان آسیا گفت: در سفر به بندرعباس راهی کیش شده و از امکانات این جزیره که میزبانی این مسابقات را برعهده دارد بازدید کردیم. فکر می کنم همه چیز برای یک میزبانی شایسته فراهم باشد.

وی در مورد برگزاری مسابقات بانوان و آقایان به صورت همزمان گفت: هماهنگی با اتحادیه آسیا انجام شده تا مسابقات بانوان صبح ها و مسابقات آقایان عصرها در سالن ورزشی المپیک کیش برگزار شود. حتی هماهنگی لازم در مورد تیم هایی بانوانی که مربی آقا دارند و یا بازدید مسئولان اتحادیه آسیا از مسابقات بانوان نیز صورت گرفته است.

دبیر فدراسیون تکواندو در مورد وضعیت کادر فنی تیم نوجوانان گفت: اردوی تیم ملی نوجوانان دوشنبه هفته آینده آغاز خواهد شد که تا قبل از آغاز اردوی این تیم مسئله کادر فنی و سرمربی را حل خواهیم کرد.

ابراهیمی در مورد مذاکره با دانش گفت: در سفر به بندرعباس مطلع شدیم ایشان در ماموریت قشم می باشد و موفق به مذاکره و گفتگو نشدیم.

وی در مورد اینکه هیچ تماسی با دانش گرفته نشده و او نیز در ماموریت نبوده گفت: فکر می کنم این سخنان به حاشیه رفتن است. از فیصل دانش چند بار سراغ فرجام را گرفتیم و او گفت برای ماموریت رفته است.

ابراهیمی در پایان گفت: گزینه اول ما برای هدایت تیم ملی نوجوانان فرجام دانش است ولی گزینه های دیگر را نیز بررسی خواهیم کرد تا بهترین تصمیم را بگیریم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر