بازدید 4382
۱

نگاه شما: کرکره فرهنگ درحال پایین آمدن است

بخش «نگاه شما» برای ارائه و معرفی «نگاه» مخاطبان «تابناک» به همه موضوعات است. هر مخاطب «تابناک» می‌تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش، «نگاه» خود را ارسال کند تا در معرض دید و داوری دیگر مخاطبان قرار گیرد.
کد خبر: ۴۵۸۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۷ 16 December 2014
مهدی حاج محمود عطار: بنظر می آید دیگر وقت آن رسیده باشد تا مملکت را استیضاح کنید.از کودک آزاری در مهد کودک و کشتن دانش آموز معلم خود را ، تا تنبه مشمئز کننده ی دانش آموزان پاکدشتی شاید جایی برای به نقد کشیدن سیستم فرسوده و بیمار وزارت آموزش و پرورش باقی نگذاشته باشد . بنظر کار از دست افراد و مسئولین خارج باشد چون چیزهایی را شاهدیم که در قرن متمدن ها ، فقط از داعشی ها متصور هستیم !

در مملکت اسلامی ، کشور امام زمانی ( عج ) تصور چنین تنبیه هایی حال بهم زن است چه برسد به عملیاتی کردن آنها.مجموعه ی حاکمیتی باید فکر چاره ای برای برون رفت از این افت رفتارهای ضد اخلاقی جامعه را در اولویت خود قرار دهند.باور کنید دشمنان اگر نتوانند ما را از صحنه ی روزگار حذف کنند ( که نمی توانند ) ، کاری خواهند کرد تا خودمان ، خودمان را به ورطه ی سقوط و نابودی بکشانیم.

آلمان ها برای تسخیر دنیا اتحادی مثال زدنی داشتند و حاکمیت وقت برای تثبیت آنچه برای آینده ی کشورش اندیشیده بود ، ناگهان حقوق معلمینش را سی برابر کرد و آن معلمان بودند که مردمی ساختند که قدرت برپایی دو جنگ جهانی و بعد از آن همه نابودی و شکست ، قدرت بازسازی کشورشان را تا رسیدن به قله ی اقتصاد بزرگ دنیا ، پیش بردند، حال معلمین ما یا در حال کشته شدن هستند، یا در حال نابود کردن آینده ی کودکان کشورشان .

روی سخن ما با آن دسته از معلمینی که در راه انبیاء قدم گذاشته و با خلوص مثال زدنی کودکانمان را تربیت و آموزش می دهند نیست، بلکه نویسنده خود به عنوان یک معلم کوچک، نگران آینده ی فرهنگی کشور است .هشداری که اگر به جد چاره نشود و همچون گذشته از نظرها فراموش شود، بی شک باید منتظر رخداد فجایع از این عظیم تر باشیم.

با داشتن این همه نهاد بزرگ فرهنگی و دیدن انواع فعالیت های موازی در عرصه های مختلف فرهنگی ، جای نگرانی که نه ، جای تاسف هم دیگر پاسخگوی عمق فاجعه نیست.رسالت معلم هرگز برای توجیه هدف خود بی اخلاقی را بر نمی تابد ، یک دانش آموز هرچقدر هم باعث آزردگی معلم خود شده باشد ، مستحق رفتاری غیر اخلاقی نخواهد بود و قطعا چنین رفتارهایی را در بزرگسالی و در هر کاری که در اختیار داشته باشد عقده گشایی خواهد کرد .

افزایش آمار طلاق – بالارفتن سن ازدواج – رواج ازدواج های سفید – کاهش شدید میل به تشکیل خانواده در جوانان – افزایش آمار معتادین – کاهش سن مصرف مواد مخدر – افزایش سقط جنین های غیر قانونی – بالارفتن نرخ بیماریهای مقاربتی و ایدز و ... نشانه هایی از رو به تعطیلی رفتن فرهنگ جامعه است . 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۱
حقيقت تلخ است
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان