بازدید 3969

جلالی هفته پژوهش را تبریک گفت

کد خبر: ۴۵۸۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۶ 16 December 2014
رییس مرکز پژوهش های مجلس طی پیامی به مناسبت هفته پژوهش، پژوهش را فرصتی مغتنم جهت ایده پردازی و برنامه‌ریزی پژوهش محور در راستای طی نمودن مسیر توسعه کشور برشمرد.

به گزارش روابط عمومی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، کاظم جلالی رییس این مرکز در پیامی هفته پژوهش را به تمامی پژوهشگران و دانش‌پژوهان تبریک گفت.

متن پیام دکتر جلالی نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

پژوهش و نوآوری در کنار رشد جایگاه علمی ایران در جامعه جهانی، در صورت کاربردی شدن و بهره‌برداری از آن در بخش‌های مختلف زمینه‌ساز خودکفایی و استقلال اقتصادی کشور خواهد شد.

پژوهش، کار علمی و کارشناسی ابزار و زیربنای لازم برای هموار نمودن مسیر پیشرفت و توسعه هر جامعه‌ است. امروز ایران اسلامی با اتکا به پیشرفت‌های علمی مبتنی بر کار پژوهشی متخصصان و دانشمندان جوان متعهد خود توانسته است تا به الگویی ماندگار در بین کشورهای جهان اسلام تبدیل شود و در مسیر دستیابی به قله‌های افتخار همچنان به حرکت رو به پیشرفت خود ادامه دهد.

هفته پژوهش فرصتی مغتنم جهت ایده‌پردازی و برنامه‌ریزی پژوهش‌ محور در راستای طی نمودن مسیر توسعه کشور در امتداد پیشرفت تا دستیابی به افق ایران 1404 برمبنای سند چشم‌انداز، فراهم آورده است.

در سالی که بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب به نام سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» مزین گشته است، پژوهش و کار علمی بخشی از استحکام و قوام ساختار اقتصادی و فرهنگی کشور خواهد بود که امتداد آن نویدبخش افق درخشان ایران اسلامی فرداست.

اینجانب به مناسبت هفته پژوهش زحمات تلاشگران سنگر علم و پژوهشگران جوان و مجرب در پیشبرد اهداف متعالی ایران اسلامی را ارج می‌نهم و توفیق روزافزون آنها را در عرصه پژوهش و فناوری از درگاه ایزد منان خواستارم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار