بازدید 3121

تاکید بر برچیده شدن تنبیه بدنی در مدارس

کد خبر: ۴۵۸۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۶ 16 December 2014
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس٬ با غیرقانونی خواندن هر نوع تنبیهی در مدارس٬ گفت: وزارت آموزش و پرورش باید به صورت جدی با هر نوع تنبیهی در مدارس برخورد کرده و با مشاهده حتی یک مورد واکنش جدی نشان دهد.

زهره‌ طبیب‌زاده‌نوری در گفت وگو با خانه ملت٬ با غیرقانونی خواندن هر نوع تنبیهی در مدارس از سوی مسئولان٬ گفت: وزارت آموزش وپرورش باید با برخورد قاطع با معلمان و مدیران متخلف در این زمینه مانع تکرار دوباره چنین اتفاقاتی شود.

نماینده مردم تهران٬ ری٬ شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی٬ با تاکید بر اینکه تنبیه بدنی شیوه قرون وسطایی برای تربیت دانش‌آموزان است٬ افزود: وزارت آموزش و پرورش باید به صورت جدی با هر نوع تنبیهی در مدارس برخورد کرده و با مشاهده حتی یک مورد واکنش جدی نشان دهد.

این نماینده مردم در مجلس نهم٬ با بیان اینکه وزارت آموزش وپرورش باید با توصیه‌ها و رهنمودهای اکید به جامعه فرهنگی از تکرار چنین برخوردهایی در تنبیه دانش‌آموزان جلوگیری کند، تصریح کرد: ممنوعیت این قبیل تنبیه‌ها باید با تکرار روش صحیح آموزش در مدارس جدی گرفته شود.

 

تنبیه در مدارس نشان از گستاخی دارد

وی با تاکید بر اینکه بروز حتی یک نمونه تنبیه در مدارس نشان دادن فرصت برای گستاخی است٬ گفت: باید زمینه بروز چنین مواردی در مدارس کشور به جد از بین برود.

این نماینده مردم در مجلس نهم٬ با بیان اینکه ورود قوه قضاییه به موضوع تنبیه بدنی دانش‌آموزی در شهرستان گناوه با لوله پولیکا منوط به شکایت خانواده وی از مدیر متخلف است٬ افزود: ورود قوه قضاییه به این موضوع می‌تواند به برچیده شدن فرهنگ تنبیه در مدارس منجر شود.

طبیب‌زاده نوری با تاکید بر اینکه تنبیه در مدارس حتی یک بار هم دیگر نباید رخ دهد٬ تصریح کرد: برخورد قاطع و بدون اغماض با مدیر و معلم متخلف در این زمینه به جلوگیری از تکرار چنین حوادث ناخوشایندی منجر می‌شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی٬ با بیان اینکه برخورد قاطع اداره آموزش و پرورش شهرستان گناوه در عزل مدیر متخلف مطلوب بوده است٬ گفت: معرفی این مدیر به هیات تخلفات اداری برای برخورد با وی به برچیده شدن بساط تنبیه بدنی در مدارس نیز منجر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت٬ چندی پیش خبری در خصوص تنبیه دانش‌آموزان در یکی از مدارس شهرستان گناوه منتشر شد که در پی آن یکی از دانش‌آموزان به علت عفونت شدید دست در بیمارستان بستری و مدیر متخلف نیز از سوی اداره آموزش و پرورش استان عزل شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار