بازدید 2450

مبارزه با فاسد به عزم ملی قوای سه گانه نیاز دارد

کد خبر: ۴۵۸۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۱ 16 December 2014
نماینده مردم کلیمیان در مجلس بر ضرورت توجه قوای سه گانه در برخورد با مفاسد اقتصادی تاکید کرد و افزود: نتیجه‌ی تصمیمات قاطع در این خصوص پیشرفت کشور و بهبود شرایط اقتصادی خواهد بود.

به گزارش ایسنا؛سیامک مره صدق با تاکید بر این که قوای سه‌گانه باید در راستای حل قاطع و عملی و بدون ملاحظه با مفاسد اقتصادی پیگیر کامل باشند گفت: اگر این گونه نباشد ابتدا امنیت کسانی که به صورت سالم و در جهت صحیح می‌خواهند سرمایه گذاری کنند مخدوش می‌شود و همچنین شرایط رقابت را ناسالم می‌کند و به نفع هیچ کدام از افراد زحمت‌کش و درستکار کشور نیست.

وی با بیان این که برای مبارزه با مفاسد اقتصادی، عزم ملی در هر سه قوه لازم است، اظهار کرد: فکر می‌کنم از نظر تقنینی مشکل خاصی در این مورد وجود نداشته باشد البته مجلس باید وظیفه نظارتی خود را دقیق‌تر و عمیق‌تر انجام دهد.
نماینده مردم کلیمیان درمجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: شاید لازم باشد قوه قضاییه برای بررسی پرونده‌های مربوط به فساد روند بیشتر و خارج از عرف فعلی را به کار بگیرد.
 
مره صدق تصریح کرد: همچنین قوه مجریه هم باید در حفاظت از اطلاعات و منابع اطلاعاتی خود در مزایده‌ها و مناقصه‌ها ضوابط قانونی را هر چه دقیق‌تر و کامل‌تر رعایت کند تا فضای کسب و کار و فضای فعالیت اقتصادی به یک فضای سالمی تبدیل شود که منجر به بهره‌وری بیشتر و شکوفایی اقتصاد ملی و اقتصاد مقاومتی باشد.
 
وی درباره‌ی این که نتیجه تصمیمات قاطع بدون هرگونه ملاحظه در این مساله چه چیزی خواهد بود گفت: به هر حال نتیجه برخورد با این موضوع پیشرفت شرایط کشور و بهبود شرایط اقتصادی و ایجاد زمینه‌های بهتر برای رشد اقتصاد مقاومتی است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل