بازدید 2170

فرهنگ وقف مکتب عاشورا را زنده نگه داشته است

کد خبر: ۴۵۸۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۶ 16 December 2014
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: گرم نگه داشتن مراسم عزاداری امام حسین(ع) نمونه ای از فعالیت های واقفین است.

به گزارش خانه ملت، حجت الاسلام سید محمد حسن ابوترابی فرد در حاشیه برگزاری ششمین همایش وقف و رسانه با حضور در جمع خبرنگاران مدارس و حوزه های علمیه را پشتوانه معرفتی و دانش کشور دانست که به همت واقفین بنیان گذاری شده اند و گفت: امروز اگر عزاداری امام حسین(ع) چون خورشیدی دنیا را گرم کرده نمونه کار واقفین است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه در مراسم اربعین در سایه وقف شاهد انفاق بودیم، گفت: مکتب عاشورا را وقف زنده نگاه داشته است لذا امیدواریم به این فرهنگ توجه ویژه شده و جایگاه آن در ایران و جهان اسلام ارتقا یابد.

وی در ادامه با بیان اینکه لازم است مردم ما با توجه به توانایی های خود به این حوزه توجه کنند تا حاصل آن را در عرصه های تربیتی داشته باشیم، عنوان کرد: همایش وقف و رسانه این امکان را فراهم کرده تا رسانه های تصویری، مکتوب و مجازی به این حوزه توجه کرده و فرهنگ وقف را در جامعه دینی گسترش دهند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: وقف در عرصه رشد علمی و اقتصادی می تواند پاسخگوی نیازهای جامعه و ارتقای سطح سلامت جامعه باشد لذا لازم است مسئولان در زمینه رشد آن تلاش بیشتری کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار