بازدید 6517

وقوع دو تصادف خونين در پايتخت و مصدوميت 7 تن

کد خبر: ۴۵۸۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۵ 16 December 2014
سخنگوي سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران جزييات وقوع دو حادثه رانندگي بامدادي در پايتخت را تشريح کرد.

به گزارش مردم سالاری، سيدجلال ملکي در گفت‌وگو با ايسنا، در تشريح جزييات حادثه نخست گفت: وقوع يک مورد حادثه رانندگي در ساعت 53 دقيقه بامداد ديروز به سامانه 125 اطلاع داده شد که در پي آن ستاد فرماندهي آتش‌نشانان دو ايستگاه 26 و 32 را به همراه گروه نجات 10، گروه هزمت، تانکر آب، خودروي کف و جرثقيل به محل حادثه واقع در مسير غرب به شرق جاده دماوند بعد از پل شرکت واحد اعزام کرد.

وي با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل افزود: پس از حضور عوامل آتش‌نشاني مشاهده شد که يک کانتر 22 هزار ليتري مواد شيميايي که حامل چسب شيميايي بوده است، حين حرکت به دليل نامعلوم با دو دستگاه کاميون نيسان و يک وانت پيکان برخورد کرده و پس از واژگون کردن اين سه خودرو خود نيز در محل واژگون شده است.

سخنگوي سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران با بيان اينکه اين حادثه در مجموع چهار مصدوم که رانندگان خودروها بودند داشت، گفت: چهار مصدوم براي انتقال به مراکز درماني به عوامل اورژانس تحويل داده شدند و گروه ديگر نيز پس از بازگرداندن خودروها به حالت اوليه و ايمن سازي محل در ساعت 4:35 به عمليات خود خاتمه دادند. وي همچنين در تشريح جزييات حادثه دوم خاطرنشان کرد: وقوع اين حادثه رانندگي در ساعت 3:15 به سامانه 125 اعلام شد و در پي آن ايستگاه 12 از سوي ستاد فرماندهي به محل حادثه واقع در مسير غرب به شرق بزرگراه آزادگان نرسيده به علي‌آباد قاجار اعزام شد.

سخنگوي سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران افزود: پس از حضور عوامل آتش‌نشاني در محل مشاهده شد که يک دستگاه کاميون ايسوزو مشغول حرکت در مسير بوده که ناگهان با يک دستگاه خودروي سنگين راهسازي که کار آسفالت انجام مي‌داده، برخورد کرده است. ملکي با بيان اينکه عوامل هشداردهنده در اطراف اين خودرو نصب شده بود، گفت: راننده اين کاميون که مردي 45 ساله بود، درون کابين محبوس شده بود که آتش‌نشانان با استفاده از تجهيزات مخصوص اين فرد را خارج کردند.

وي با بيان اينکه دو کارگر دستگاه راهسازي نيز دچار آسيب‌ديدگي‌هايي شده بودند، خاطرنشان کرد: هر سه حادثه ديده براي انتقال به مراکز درماني به عوامل اورژانس مستقر در محل تحويل داده شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها