بازدید 1185

بنا: مجبوريم با ساز كشتي‌گيرها برقصيم!

کد خبر: ۴۵۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۲۳:۳۹ 30 April 2009
تيم ملي كشتي فرنگي ايران هنوز با ايده‌آل‌هاي محمد بنا،‌سرمربي اين تيم فاصله دارد.

بنا در آستانه اعزام تيم ملي كشتي فرنگي ايران به رقابت‌هاي قهرماني آسيا در شهر پاتاياي تايلند مي‌گويد: تيم اعزامي به مسابقات آسيايي تايلند در وضعيت خوبي است اما با آن كيفيت و سطح مورد نظر من هنوز فاصله دارد و بايد روي اين تيم كار كرد.

سرمربي تيم ملي كشتي فرهنگي ايران با انتقاد تلويحي از كادر فني قبلي تيم ملي مي‌گويد: ببينيد و مقايسه كنيد كه من پس از بازي‌هاي آسيايي دوحه چه تيمي را تحويل آقايان دادم و آن‌ها چه تيمي را به من داده‌اند؛ در اين مدت پشتوانه‌سازي نشد و حالا ما مجبوريم به ساز بعضي‌ كشتي‌گيرها برقصيم.

بنا با اشاره به مشكل پيش آمده پيرامون وزن 120 كيلوگرم و همين طور وضعيت قاسم رضايي مي‌گويد: براي رسيدن به سطح مطلوب بايد خيلي كار كنيم تا بتوانيم در رقابت‌هاي جهاني 2009 دانمارك موفق باشيم.

سرمربي تيم ملي كشتي فرنگي با اشاره به تلاش‌هاي كادر فني ادامه داد: در اين فرصت كم تا رقابت‌هاي آسيايي تايلند، همكاران من تلاش زيادي داشتند تا در اولين گام مسابقات قهرماني آسيا را با موفقيت پشت سر بگذارند.

بنا ادامه داد: موفقيت در رقابت‌هاي آسيايي اولين قدم است تا بتوانيم با تلاش زياد خود را براي مسابقات قهرماني جهان آماده كنيم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار