بازدید 5038
۱

نگاه شما: لغو حرکت بسیاری از اتوبوس ها

بخش «نگاه شما» برای ارائه و معرفی «نگاه» مخاطبان «تابناک» به همه موضوعات است. هر مخاطب «تابناک» می‌تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش، «نگاه» خود را ارسال کند تا در معرض دید و داوری دیگر مخاطبان قرار گیرد.
کد خبر: ۴۵۸۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۲ 15 December 2014
محمدصالح مهدی زاده: اینجانب از دو هفته پیش بلیط اتوبوس وی آی پی رزرو کرده بودم و تقریبا با فاصله سه ساعت بعد  از رسیدن به مقصد بلیط قطار رزرو کردم برای یک ماموریت کاری بسیار حیاتی.

کمتر از دوازده ساعت به حرکت اتوبوس پیغام زیر از سمت شرکت اتوبوس رانی برای من ارسال شد:

مسافرین محترم شرکت .... باسلام با توجه به اعزام کلیه اتوبوس های شرکت جهت عودت زائرین عتبات به مرز عراق متاسفانه سفر شما کنسل خواهد بود. لطفا جهت دریافت هزینه بلیط خود با در دست داشتن اصل بلیط و کارت شناسائی به دفتر شرکت واقع در میدان بیهقی مراجعه فرمائید. با تشکر شرکت ....

حالا در کمتر از دوازده ساعت من چه وسیله نقلیه ای برای این سفر مهم پیدا کنم؟ چه کسی پاسخگو است؟ زیان ناشی از دیر کرد ماموریتی اینجانب چگونه جبران خواهد شد؟

وزارت راه از ماه های پیش امکان ابلاغ دستور اعزام اتوبوس ها به مرزهای ایران را نداشت؟ که این گونه مردم را چند ساعت مانده به حرکت اتوبوس ها در ترمینالهای تهران سرگردان کند؟

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱
این مشکل برای من و بسیاری از مسافران در ترمینال تبریز هم افتاد و همه علاف شدند. چه کسی پاسخگو است؟ چه کسی مسئول از دست دادن کلاس دانشجویان و یا کارهای مهم مسافران است!!!!!!!!!!!!!!!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر