بازدید 4272

نگاه شما: بی بضاعتی که نان کشور را می دهد

بخش «نگاه شما» برای ارائه و معرفی «نگاه» مخاطبان «تابناک» به همه موضوعات است. هر مخاطب «تابناک» می‌تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش، «نگاه» خود را ارسال کند تا در معرض دید و داوری دیگر مخاطبان قرار گیرد.
کد خبر: ۴۵۸۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۰ 15 December 2014
این که چرا امکانات منطقه ویژه که این روزها گوش فلک را کر کرده است باید اینگونه اندک و بی بضاعت باشد؟(منطقه ویژه وشهر ورستاهای اطراف آن ) آتش سوزی شب گذشته ی ساختمان منطقه ویژه ،موضوعی که بیش از همه تاسف بار و ناراحت کننده بود اعزام بالگرد از خارگ و کیش به منطقه بود که البته بنابر اخبار دریافتی انجام نشد. منطقه ای که نان کشور را می دهد نباید حداقل بالگردهای تخصصی و آب پاش داشته باشد.فرض کنید حادثه مصدومات انسانی زیادی داشت که نیاز به بیمارستان مجهز بود، منطقه ای که  بیشترین درامد کشور را دارا می باشدتنها چیزی که نصیب مردمشون می شود جز آلودگی نیست. حتی برای خود کسانی که در این صنعت کار می کنند نیز امکاناتی که ضروری است فراهم ندشده است.

درهرکشوری، وقتی در منطقه ای قرار است صنعتی بنا شود قبل از ایجاد زیر ساخت های آن صنعت ،زیرساخت های رفاهی جهت ساکنان آن(که درمعرض مضرات آن صنعت می باشند) بنا می شود وقبل از بهره برداری از آن صنعت اطمینان از ایمنی پرسنل مشغول در آنجا فراهم می شود.

نگاه شما: بی بضاعتی که نان کشور را می دهد
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار