بازدید 8005

5 رفتار ناخودآگاهی که آفتِ زندگی مشترک هستند

کد خبر: ۴۵۸۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۲ 15 December 2014
بسیاری از زوج‌های جوان با توجه به مسئولیت‌های زیادی که در زندگی متاهلی برعهده دارند با مشکلاتی روبرو می‌شوند.

به گزارش ایسنا، روانشناسان معتقدند که صحبت کردن و پرهیز از سکوت بهترین راه‌حل برای رفع مشکلات است. پزشکان معتقدند زن‌ها و مردها در زندگی مشترک هر دو باید از احساساتی که دارند یکدیگر را مطلع کنند و اجازه ندهند ناراحتی‌های کوچک، شادی و همدلی آنها را از بین ببرند.

به گزارش ایسنا به نقل از هرالدتایمزآنلاین، در این مقاله به چند رفتار ناخودآگاهی که آفت زندگی مشترک و پیوند زناشویی است اشاره می‌کنیم:

1. به عهده گرفتن مسئولیت‌های بیش از حد توان: به اندازه ظرفیت و توان‌تان در زندگی مسئولیت به عهده بگیرید تا اذیت نشوید و به لحاظ روانی تحت فشار قرار نگیرید.

2. افکار منفی مداوم: زمانی که شما از جانب همکار، همسایه و ... ناراحت هستید و شوهرتان تلاش می‌کند تا شما را شاد کند،‌ شما هم باید برای رهایی از افکار منفی و ناراحت‌کننده تلاشتان را بکنید چون مردان از اینکه نتوانند همسرشان را شاد کنند بسیار ناراحت می‌شوند.

3. در اولویت قرار دادن مسائل بی‌اهمیت: به خاطر داشته باشید که همسرتان باید در مرکز توجه و اولویت برنامه‌ریزی‌هایتان قرار گیرد چون بسیاری از طلاق‌هایی که امروزه اتفاق می‌افتند به دلیل بی‌توجهی همسران به یکدیگر است.

4. فاصله گرفتن از همسر: با دور شدن از همسرتان تنها صمیمیت میان دو طرف از بین می‌رود.

5. صحبت نکردن به زبان همسر: زنان علاقه زیادی به صحبت کردن از جزئیات دارند در حالیکه این موضوع جذابیتی برای مردان ندارد. بنابراین سعی کنید تا جائی که امکان دارد از شیوه‌هایی برای تعامل‌ با همسرتان استفاده کنید که مدنظر و مورد علاقه اوست. ابراز احساساتتان را نیز هرگز فراموش نکنید چون هیچ احساسی در زندگی مشترک نباید پنهان بماند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر