بازدید 2128

زیرساخت های لازم برای پروازهای ایمن ایجاد شود

کد خبر: ۴۵۸۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۹ 15 December 2014
رییس مرکز پژوهش های مجلس با با اشاره به مشکلات خطوط پروازی در کشور، خواستار برنامه ریزی جهت ایجاد زیرساخت لازم برای برقراری پروازهای ایمن در خطوط پروازی کشور شد.

به گزارش خانه ملت، حمید عرب‌نژاد مدیرعامل شرکت هواپیمایی ماهان با حضور در مرکز پژوهش‌های مجلس با کاظم جلالی رییس این مرکز دیدار و گفتگو کرد.

کاظم جلالی نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس در این نشست با ابراز تاسف از حوادث هوایی در ایران، این‌گونه حوادث تلخ و ناگوار دانست و خواستار برنامه‌ریزی جهت ایجاد زیرساخت لازم برای برقراری پروازهای ایمن در خطوط پروازی کشور شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در این جلسه، تاکید کرد: امید است تا با حضور فعال‌تر بخش خصوص در ناوگان هوایی ایران و بهبود امکانات، در کنار توسعه حمل و نقل هوایی، حوادثی از این دست دیگر تکرار نشود.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس همچنین در این نشست با اشاره به مشکلات خطوط پروازی در کشور، گفت: حضور بخش خصوصی در خطوط پروازی روشن و پررنگ است که باید حمایت‌هایی در جهت رفع مشکلات بخش خصوصی در حوزه خطوط پروازی صورت بگیرد.

شایان ذکر است حمید عرب‌نژاد مدیرعامل شرکت هواپیمایی ماهان نیز در این نشست گزارشی از روند کاری خطوط هواپیمایی خصوصی در کشور و مشکلات آنها را بیان نمود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها