بازدید 2211

مفاسد اقتصادی را با کار حل کنیم نه با همایش

کد خبر: ۴۵۸۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۵ 15 December 2014
نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس گفت: مفاسد اقتصادی را نمی‌توان با برگزاری همایش و سمینار حل کرد بلکه باید کار عملی انجام داد تا دیگر در کشور فقیر و غنی با هم تفاوت نداشته باشند.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام سیدمحمدباقر عبادی در جمع مردم مهرشهر بیرجند با بیان اینکه علم و فناوری بدون دین و انسانیت باعث منحرف شدن انسان می‌شود، گفت: آمریکا و صهیونیست از طریق سرویس‌های جستجو، اطلاعات مردم دنیا را غارت می‌کنند.

وی با اشاره به غارتگری‌های استکبار جهانی در کشورهای مختلف دنیا، افزود: این‌قدر که امروز استکبار در دنیا غارتگری می‌کند و دروغ می‌گوید در هیچ دوره‌ای وجود نداشته است.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: امروزه علاوه بر بت‌پرسی که هنوز هم در برخی از کشورهای دنیا حتی بین نخبگان آن‌ها مشاهده می‌شود متأسفانه دلارپرستی نیز رواج یافته است و برخی از مستکبران به خاطر پول دست به هر کاری می‌زنند.

عبادی با اشاره به اینکه علم بدون دین مانند شمشیر برنده‌ای است که در دست یک انسان دیوانه و مست بدهند، گفت: داعش را خود آمریکایی‌ها به وجود آورند و امروز نیز به شر آن گیر کرده‌اند.

وی با بیان اینکه امروز غربی‌ها در مقابل ملت ایران سر تعظیم فرود آورده‌اند، تصریح کرد: ملت ایران اسلامی حالا به قدرتی رسیده که شکست‌ناپذیر است.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس، با اشاره به اینکه مسئولان کشور باید در مقابله با مفاسد اقتصادی قاطع و محکم برخورد کنند، ادامه داد: مفاسد اقتصادی را نمی‌توان با برگزاری همایش و سمینار حل کرد بلکه باید کار عملی انجام داد تا دیگر در کشور آقازاده و گدازاده با هم تفاوت نداشته باشند.

عبادی با اشاره به اینکه دولت‌های قبل از دولت نهم هیچ اعتباری به‌عنوان کمک به حسینیه و مساجد اختصاص نمی‌دادند، افزود: در دولت نهم و دو سال اول دولت دهم اعتباراتی برای کمک به حسینیه‌ها و مساجد اختصاص یافته شد اما در این دولت این چنین اعتباری وجود ندارد.

وی با بیان اینکه ساخت و تجهیز حسینیه و مساجد باید توسط مردم و خیّران صورت گیرد، در پاسخ به سؤال یکی دیگر از مردم مهرشهر در مورد بیکار شدن کارگران بعد از متوقف شدن طرح مسکن مهر در کشور خاطرنشان کرد: دولت جدید برنامه‌ای برای ایجاد رونق در عرصه مسکن ندارد و ما هم درخواست داریم که دولت در این زمینه رونقی ایجاد کند.

حجت‌الاسلام عبادی با اشاره به اینکه در حال حاضر به‌دلیل توقف طرح مسکن مهر وضعیت کارگران در استان مطلوب نیست، ادامه داد: امید است که وزارت اقتصاد و وزارت راه و شهرسازی با طرحی‌های مناسب به رونق کسب و کار و مسکن مهر کمک کنند.

وی در پاسخ به یکی‌ دیگر از سؤالات حضار در مورد مشکلات مدارس مهر شهر با اشاره به اینکه در خراسان جنوبی از نظر فضای آموزشی هیچ نقطه‌ای به اندازی مهرشهر مشکل ندارد، یادآور شد: در این راستا نیز با وزیر آموزش و پرورش مذاکراتی صورت گرفته اما دولت بودجه‌ای برای ساخت مدرسه ندارد و باید خیران وارد شوند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار