بازدید 2363

ساز رفتن مي‏زند

کد خبر: ۴۵۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۲۱:۳۰ 30 April 2009
فرانك ريبري از احتمال جدايي اش از بايرن مونيخ در پايان فصل جاري رقابت هاي بوندسليگا خبر داد.

به گزارش ايسنا، بازيكن فرانسوي بايرن مونيخ در گفت و گو با روزنامه ي "اكيپ" عنوان كرد در صورتي كه بايرن مونيخ در پايان فصل جاري رقابت ها نتواند به ليگ قهرمانان اروپا در فصل آينده راه پيدا كند، ماندنش در اين تيم بسيار سخت و دشوار خواهد بود.

ريبري كه از مدت ها پيش مورد توجه باشگاه هاي بزرگ اروپا قرار داشته است، گفت: بايرن بايد در هر صورت به عنوان دوم در بوندسليگا دست پيدا كند.

رئال مادريد از جدي ترين علاقمندان اين بازيكن فرانسوي به شمار مي آيد. گفته مي شود، زين الدين زيدان ستاره ي فرانسوي سال هاي پيش رئال مادريد نقش مهمي در رفتن ريبري به مادريد ايفا خواهد كرد. زيزو قرار است نقشي كليدي را در رئال مادريد به رياست فلورنتينو پرس رئيس آتي كهكشاني ها بر عهده داشته باشد. ريبري و زيدان از زمان حضورشان در تيم ملي فرانسه در جام جهاني 2006 آلمان رابطه ي بسيار خوبي با هم دارند و با هم نايب قهرمان جام جهاني هجدهم فوتبال شدند.

هافبك مسلمان بايرن مونيخ در گفت و گو با روزنامه ي معرف فرانسوي عنوان كرد كه از اخراج يورگن كلينزمن خيلي هم شگفت زده نشده است. او در اين باره گفت: احساس مي شد كه گيره اي كه كلينزمن در آن گير كرده است، بيشتر و بيشتر سفت مي شود. پس از شكست برابر شالكه روشن بود كه اتفاقي در راه است. رئيس باشگاه مسئوليت را به عهده گرفت چرا كه مي دانست اوضاع تا چه اندازه دشوار است. در بايرن بايد در هر بازي پيروز شد. اما ما تنها در مكان سوم قرار داريم. از هفته ها پيش اوضاع به خوبي پيش نرفت و اعتماد از ميان رفته بود.

او درباره ي مربي فصل آينده ي بايرن هم با بي تفاوتي تمام گفت كه مربي جديدي كه به مونيخ مي آيد براي او بي اهميت است و در برنامه هاي آتي او جايگاهي ندارد. ريبري ابراز داشت: اين براي من پرسشي تعيين كننده نيست. در حال حاضر ميان من و باشگاه هيچ گفت و گويي در جريان نيست. ابتدا مي خواهيم فصل را به پايان برسانيم و سپس بايد ديد چه مي شود.

او هم‌چنين اعتراف كرد كه در بازي بايرن برابر شالكه زماني كه كارت زرد دوم داور را دريافت كرد و از زمين مسابقه اخراج شد، كنترلش را از دست داده بود: ما در حال حاضر در مرحله ي پيچيده اي قرار داريم. تيم ترديد دارد و زير فشار است. هر دو كارتي دريافت كردم، درست بودند. من عصبي بودم چرا كه عقب افتاده بوديم و شرايط عوض نمي شد. در زير فشار كنترلم را از دست دادم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر