بازدید 2552

غلامی:پاداشی برای بردها نگرفته‌ایم

مشهد- ملی پوش تیم والیبال میزان خراسان گفت: کیفیت لیگ امسال به مراتب بالاتر رفته است. سال گذشته انجام دو بازی در هفته واقعا طاقت‌فرسا بود که امسال این مشکل برطرف شد.
کد خبر: ۴۵۸۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۴ 15 December 2014
مشهد- ملی پوش تیم والیبال میزان خراسان گفت: کیفیت لیگ امسال به مراتب بالاتر رفته است. سال گذشته انجام دو بازی در هفته واقعا طاقت‌فرسا بود که امسال این مشکل برطرف شد.

عادل غلامی در گفتگو با مهر گفت: کیفیت لیگ امسال به مراتب بالاتر رفته است. سال گذشته انجام دو بازی در هفته واقعا طاقت‌فرسا بود که امسال این مشکل برطرف شد.

وی ادامه داد: البته امسال برخی از تیم ها  قابلیت حضور در سوپرلیگ را ندارند و فقط زنگ تفریح محسوب می شوند.

بازیکن تیم والیبال میزان با اشاره به شرایط این تیم اظهار  کرد: بازیکنان ما با انگیزه زیادی کار می کنند و در دور برگشت هم هر تیمی که بتواند تمام حریفانش را شکست دهد، صدرنشین خواهد شد، لذا تمام تلاش ما هم این است که در صدر جدول قرار بگیریم که البته در این مسیر کار دشواری پیش رو داریم.

غلامی با اشاره به آخرین بازی نیم فصل نخست و بازی تیم میزان با ارتعاشات تصریح کرد: ارتعاشات تیم جنگنده ای است و بازیکنان این تیم انگیزه بسیار بالایی دارند، ما اصلا این حریف را دست کم نمی گیریم و تلاش می کنیم در این مسابقه در مقابل ارتعاشات پیروز شویم.

بازیکن ملی بوش تیم میزان ادامه داد: مسئولان باشگاه میزان واقعا حرفه‌ای هستند. آن ها در طول بازی ها همیشه از تیم حمایت می کنند و حتی در باخت ها در کنار بازیکنان هستند.

این ملی پوش والیبال ادامه داد: قهرمان لیگ را نمی شود بر اساس تعداد ملی پوشان تیم ها تعیین کرد و در ورزش والیبال نتیجه در صدم ثانیه در زمین بازی رقم می خورد.

پاداشی برای بردهای‌مان از فدراسیون نگرفته‌ایم

عضو تیم ملی والیبال ایران با اشاره به عدم دریافت پاداش های تیم ملی بیان کرد: ما هنوز هیچ پاداشی نگرفته‌ایم، قرار بود برای مدال طلای آسیا ۷۵ سکه طلا، به بازیکنان اهدا شود که هنوز یک سکه هم دریافت نکردیم.

وی ادامه داد: برای کسب مقام چهارم در لیگ جهانی فقط ۱۰ سکه طلا باداش دادند، ما جزء شش تیم برتر دنیا در رقابت های جهانی شدیم و مسئولین اعلام کردند که برابر با فوتبالیست ها پاداش می گیریم و این درصورتی بود که آن ها باخته بودند و ما جزو ۶ تیم برتر دنیا شده بودیم، آن ها پاداش باخت خود را گرفتند اما ما باداش برد خود را نگرفته ایم، البته بحث اصلی و مهم برای همه ما حس قدرشناسی است

غلامی در پایان در خصوص حضور بانوان برای تماشای بازی های والیبال گفت: جو ورزشگاه های والیبال سالم است، زیرا این ورزش ورزشی خانوادگی و دانشگاهی بوده و به نظرم تجهیز نبودن سالن ها یکی از دلایل اصلی عدم حضور بانوان است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی