بازدید 15628

کاهش قیمت نان بربری در تهران

معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری تهران، از کاهش 500 ریالی نان سنتی بربری و همچنین آغاز به کار بازرسی از خبازی های پایتخت خبر داد.
کد خبر: ۴۵۸۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۹ 15 December 2014
معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری تهران، از کاهش 500 ریالی نان سنتی بربری و همچنین آغاز به کار بازرسی از خبازی های پایتخت خبر داد.

نعمت الله ترکی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، ضمن تاکید بر اجرای دستورالعمل دولت مبنی بر افزایش حداکثر 30 درصدی قیمت انواع نان سنتی در شهر تهران، افزود: قیمت نان بربری که بیش از 30 درصد گران شده بود از 700 به 650 تومان کاهش پیدا کرد.

وی با اشاره به جلسه یکشنبه شب کارگروه تنظیم بازار استانداری تهران با رویکرد اصلاح قیمت نان، افزود: در بررسی صورت گرفته با اتحادیه نانوایان تهران در خصوص کاهش 500 ریالی نان بربری در شهر تهران به توافق رسیدیم و مصوبه مربوطه به منظور اجرا به اتحادیه نانوایان تهران ابلاغ شد.

وی همچنین درباره انتقادات مردمی درخصوص عدم تغییر کیفیت نان با وجود افزایش قیمت، ضمن تائید این موضوع و با بیان اینکه، آسیابانی ها کسری خود را از یارانه گندم و نانوایان نیز با اصلاح قیمت ها تا حدودی منتفع شده اند، گفت: به طور حتم انتقادات مردمی در خصوص عدم تغییر در کیفیت نان با وجود افزایش 30 درصدی قیمت این ماده غذایی منطقی است.

وی تنها راهکار افزایش کیفیت نان را حذف یارانه از صنعت آرد و نان کشور و آزادپز شدن خبازها عنوان کرد و افزود: در همین راستا و مطابق با توافقات صورت گرفته با اتحادیه نانوایان حداقل 20 درصد از نانوایان شهر تهران بصورت آزمایشی و به منظور ارتقاء کیفیت و جلوگیری از دورریز شدن نان تا پایان سال جاری آزادپز خواهند شد.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری تهران افزود: آزادپزها می توانند انواع نان سنتی را در مناطق مختلف تهران به قیمت آزاد و با کیفیت عرضه کنند.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری تهران با بیان اینکه، بزودی مناطق مختلف شهر تهران به منظور آزادپزی نان مشخص می شود، تاکید کرد: آزادپزها همزمان نمی توانند دو نرخ داشته باشند.

ترکی گفت: براساس ماده 110 قانون برنامه پنجم توسعه کشور باید تا پایان سال 94 تکلیف قیمت گذاری و تک نرخی کردن قیمت گندم، نان و آرد روشن شود.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری تهران از آغاز به کار بازرسی از خبازی های پایتخت از امروز دوشنبه خبر داد و گفت: تیم های بازرسی بصورت ترکیبی از سازمان تعزیرات، سازمان صنعت، معدن و تجارت و همچنین اتحادیه نانوایان کار بازرسی از خبازی های پایتخت را برعهده خواهند داشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۰
انتشار یافته: ۲۴
واي!!!!!!!!!!!!!!!! 50 تومن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!! دارم خواب مي بينم؟!!!!
پاسخ ها
امین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
نههههههه بیداری! وای پاشو پاشو بریم خونه بخریم از غافله جا نمونیم بدووووووو :/
ma3oud
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
na roya mibini
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
منو یکی بیدار کنه امکان نداره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
من و این همه خوشبختی محاله محاله!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
ملتی در همه ی شرایط ناراضی!
وای چه خبر خوشحال کننده ای ، 500 ریال، اوووف چقدر زیاد
خدا را شکر مردم مشکلشون حل شد روحانی متشکریم
وای ای ولللللللل 200 تومن گرون شد جیکمون در نیومد حالا 50 تومنش که کم شد کلی خوشحالیمممم
ماكه همين صبح امروز نان بربري را از نانوايي محل خود به هفتصد تؤمان خريديم
وای خدای من گرانی تمام شد هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
نون بربری از 500به هفتصد پنجاه تومن رسید در یک هفته والانم بعد از تعیطلات شده هزار تومن رشد قیمت دوبرابر شدن تورم را چطور کاهش داد
خدايا تحمل اين همه رفاه رو ندارم
دست اين عزيزان كه اييييييييين همه به فكر ما هستند درررررررررررد نكنه
خدايا تحمل اين همه رفاه رو ندارم
دست اين عزيزان كه اييييييييين همه به فكر ما هستند درررررررررررد نكنه
اگر روزی 50 تومان کمتر بپردازیم هفته ای 350 تومان می شود و ماهیانه 1400 تومان - من که نمی دونم این پول و چه جوری خرج کنم وای که دارم بال در می آرم - توروخدا بذارید تو همین رویا بمونم - شاعر می گه - همه چی ارزونه من دارم خواب می بینم
سکه پنجاه تومنی رو خدا بیامرزه
سلام توی اردکان هم نان 25تومان ارزان شده
الان نانواییها 100 تومن را به بهانه نداشتن پول خرد پس نمیدهند 50 تومن را پس نمیدهند هیچ بلکه تعصاب آدم هم خورد میشه بهتر بود اصلا کاهش نمیدادند
بیشترنانواهاتهران مثال 50عددنان یک تنورراازقصد 48عددان راخشخاش کم میزنند وبه قیمت گرانترمیفروشندمردم هم به ناچارمیخرند لطفادراین خصوص رسیدگی عاجل نمایید.
بی خیال بابا!راسته!؟
در محله ما نانوايي سنگكي نان ساده را 800 تومان ميدهد و بدون استثنا در مقابل 1000 توماني كه مشتري ميدهد ، ميگويد پول خرد نداريم و مابقي طلبتان ، يعني در اصل هردانه نان را 1000 تومان حساب ميكند.
دارم خواب ميبينم 50 تومن يا 50د ريال
نمی شد این خبر را بعد از ماه صفر اعلام می کردید تا یه جشن درست حسابی برپا می کردیم
در دزفول نان تافتون از 125 تومان شده 180 تومان و هر چانه خمیر از 190 گرم شده 170 گرم یعنی حدود 62% پس فرمایش دولت مبنی بر حداکثر 30% گرانی نان چی بوده به نظر شما؟>
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار