بازدید 5598

بالغ بر 50 بازیکن متخلف شناخته شدند

کد خبر: ۴۵۸۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۰ 15 December 2014
رییس کمیسیون اصل 90 مجلس با بیان این که رسیدگی به پرونده کارت پایان خدمت جعلی در کمیسیون اصل 90 مجلس به اتمام رسیده و در حال حاضر این پرونده در دستگاه قضا در حال رسیدگی است، گفت: حدود 50 بازیکن متخلف تشخیص داده شده و به دستگاه قضایی معرفی شدند.

محمدعلی پورمختار در گفت و گو با خانه ملت با بیان این که پرونده مربوط به کارت پایان خدمت جعلی برخی از بازیکنان در کمیسیون اصل 90 مجلس تعیین تکلیف و به مراجع قضایی ارائه شده است، گفت: کمیسیون اصل 90 کار خود را در این خصوص انجام داده و در گزارش تاکید شد که این بازیکنان متخلف حق ادامه فعالیت ورزشی تا تعیین تکلیف قضایی را ندارند و دلیلی ندارد این افراد هم تخلف کنند و هم به عنوان سرباز در تیم نیروهای مسلح  به خدمت گرفته شوند.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود: تعداد این بازیکنان حدود 50 نفر بود که رسیدگی به پرونده آن ها در کمیسیون اصل 90 به اتمام رسیده و تخلف  آن ها در مراجع قضایی در حال رسیدگی است.

بازیکنان متخلف در پرونده امور مالیاتی با واسطه های مختلف با وجود ممنوع الخروجی از کشور خارج می شوند

پورمختار با اشاره به آخرین وضعیت پرونده فساد در فوتبال مبنی بر ممنوع الخروجی 144 بازیکن گفت: مساله اصلی در باب ممنوع الخروجی برخی بازیکنان مشکلات مالیاتی آن ها است که پیش تر نیز این بازیکنان توسط خود سازمان امور مالیاتی ممنوع الخروج شده اند اما به هر صورت این بازیکنان هر بار با وساطت فدراسیون، باشگاه ها یا اقشار مختلف اجازه خروج گرفته اند و بحث ممنوع الخروجی بحث جدید نیست و توسط کمیسیون اصل 90 اعمال نشده است.

وی ادامه داد: در جلساتی که با سازمان امور مالیاتی داشته ایم نیز به این نکته اشاره کردیم که باید مالیات این بازیکنان وصول شود چرا که عدم انجام این امر به معنی عدم تحقق مطالبات دولت تعبیر می شود و مجازات ان نیز معلوم است.

رییس کمیسیون اصل 90 مجلس تصریح کرد: بنابراین مالیات ها باید به هر شیوه ای از بازیکنان وصول شود و تعارفی بین بازیکن و غیر بازیکن وجود نداردو این افراد نباید از موقعیت اجتماعی خود سوء استفاده کرده و هر بار با واسطه ای از کشور خارج شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس