بازدید 2000

صداوسیما باید چابک سازی شود

کد خبر: ۴۵۸۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۵ 15 December 2014
عضو شورای نظارت بر صداوسیما و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با دفاع از عملکرد «محمد سرافراز» در ادغام بخش های مختلف این دستگاه و کاهش حدود 150 اداره کل این سازمان، گفت: صداوسیما باید چابک شده و به سمت تولید محوری حرکت کند.

به گزارش ایرنا؛«سیدرمضان شجاعی کیاسری» درباره ادغام بخش های مختلف صدا وسیما افزود: «محمد سرافراز» رییس جدید سازمان صداوسیما، برنامه های جدیدی برای حل مشکلات و برون رفت از وضعیت نابسامان فعلی این دستگاه در بخش های کیفی و کمی دارد.
وی ادغام های اخیر در صداوسیما را ضروری دانست و اظهار داشت: ادغام معاونت های غیرضروری در راستای چابک سازی صداوسیما صورت می گیرد.
 
عضوکمیسیون فرهنگی مجلس خاطر نشان کرد: صداوسیما حدود 200 تا 300 اداره کل دارد و متاسفانه این میزان اداره کل باعث کندی و فربه شدن صداوسیما شده است و باید 100 تا 150 اداره کل حذف شود، زیرا به چابک سازی سازمان صداوسیما خواهد انجامید.
 
وی تصریح کرد: بسیاری از اداره کل ها نیز موازی کاری می کنند و همان کاری را که اداره کل دیگری انجام می دهد را انجام می دهند.
 
وی درباره واگذاری شبکه های صداوسیما به بخش خصوصی در سال های آینده نیز گفت: در زمینه تولید می توان از بخش خصوصی استفاده کرد، اما در زمینه پخش و براساس قانون اساسی نمی توان شبکه ها را به بخش خصوصی واگذار کرد.
 
نماینده مردم ساری در مجلس درباره ادغام شبکه های تلویزیون در یکدیگر نیز اظهار داشت: بطور مثال شبکه های آی فیلم، نمایش، تماشا و دو تقریبا کاری شبیه هم انجام می دهند و باید تعریفی مشخص برای ماموریت های این شبکه ها انجام شود تا هر شبکه براساس تخصص خود به نامی که دارد، متعهد باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار