بازدید 1575

وزارت ارتباطات نظارت جدی کند

کد خبر: ۴۵۸۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۳ 15 December 2014
عضو کمیسیون اجتماعی با اشاره به انتشار برخی جوک‌ها درباره سرداران و شهدای هشت سال دفاع مقدس در شبکه‌های اجتماعی، تاکید کرد: حق نداریم برای سرگرم کردن خود به مجموعه‌ ارزش‌های دینی و فرهنگی کشور اهانت کنیم.

عباس قائد رحمت در گفت‌وگو با خانه ملت، با انتقاد از ساخت و انتشار مطالب هجو درباره شهدای هشت سال دفاع مقدس و مشاهیر علم و ادب کشور گفت: ما در قبال بزرگان و مسئولان کشور تکلیف انسانی و اخلاقی داریم و نباید فضاهای مجازی و شبکه‌های اجتماعی بستری برای زیر سوال بردن ارزش‌های دینی و فرهنگی کشور شود.

نماینده مردم درود و ازنا در ادامه این مطلب تاکید کرد: البته تکنولوژی را نمی‌توان محدود کرد بلکه باید در عین حال که حداکثر استفاده را از تکنولوژی، فضاهای مجازی و شبکه‌های اجتماعی می کنیم، نباید اجازه دهیم این فرصت اخلاقیت و انسانیت را زیر سوال ببرد.

وی اظهار داشت:  متاسفانه مشاهده می کنیم سوء استفاده هایی از فضا  و فرصت هایی صورت می گیرد که لازم می‌دانم، دولت و وزارتخانه‌های مربوطه به ویژه، وزارت ارتباطات نظارت بیشتری بر این فضاها داشته باشد تا هم از رخداد چنین اتفاقاتی جلوگیری کند و هم به کاربران هشدار دهد که فرهنگ غنی ایرانی- اسلامی دستماله شوخی و تمسخر قرار ندهند.

البته این نماینده اعتقاد دارد که نباید شبکه‌های اجتماعی را محدود کرد بلکه با نظارت و فرهنگ سازی درست در زمینه استفاده مناسب از این فرصت‌ها گام بردارند.

عضو کمیسیون اجتماعی تاکید کرد: کسی حق ندارد، دانسته یا نداسته برای سرگرمی مجموعه ارزش های دینی و فرهنگی کشور را زیر سوال ببرند و به آن اهانت کرد در عین حال که محدود کردن چنین فضاهایی درست نیست بلکه تنها نیازمند فرهنگسازی هستیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار